Uusi matkanjärjestäjäkö?

Ulpukka

Selasin Rantapallon äkkilähtöjä.Espanjan matkoja mainostaa Lowcostholidays niminen matkanjärjestäjä.
Minulle tämä on aivan tuntematon,tietääkö joku kys.firmasta jotain?
Tarjonnan yhteydessä ilmoitetaan ns.kumppani.Tässä firmassa kumppanin nimi on niin pienellä,että en suurennuslasillakaan meinannut saada selvää.

Kommentit (10)

Rööperi

Kai klikkasit itsesi sinne sivuille? Siellähän se kerrotaan mistä kyse ja lisää infoa Apollomatkojen sivuilla. Eli sama kuin ApolloFlex.

Kyseessä siis yksi miljoonista lentoja ja hotelleja välittävistä sivuista. Kuten vaikka Ebookers, Supersaver, Travellink, Seat24 jne jne jne jne
Ei siis mitään uutta.

AjnaAlie

Entäs Matkatoimisto Sembo, minulle ainakin uusi tuttavuus? Näyttää olevan ruotsalainen, kuuluu Stena Line Travel Groupiin. Näyttävät yrittävän Suomen markkinoille kuten Apollokin.

pettynyt

Varasin sembolta lennot minulle ja puolisolleni Kroatiaan. Matkojen maksun aikana heidän varausjärjestelmänsä kaatui. Sain ilmoituksen päivittää varaussivu ja yrittää maksamista uudestaan. Tein kuten ilmoituksessa sanottiin ja sain maksettua  matkat.

Kuitenkin maksamisen jälkeen huomasin, että samalla kun varausjärjestelmä oli kaatunut ja päivittynyt, myös lennot olivat muuttuneet. Olin alunperin varannut Norwegianin aamun menolennon. Maksamisen jälkeen tuo lento olikin vaihtunut Finnairin iltalentoon. Olisimme olleet perillä Kroatiassa vasta about kello 21:00 menopäivänä. Lisäksi olimme juuri samaan aikaan vuokranneet asunnon viikoksi Kroatiasta, joka olisi pitänyt lunastaa iltapäivään mennessä tuona meidän menopäivänämme. 

Taistelen edelleen sembon kanssa siitä suostuvatko he vaihtamaan liput oikeiksi, tai purkamaan koko kaupan ja palauttamaan rahat. Olen myös saanut sembolta nyt varauksen peruuttamis-sähköpostin, vaikken ole heidän sivujensa kautta ainakaan mitään perunut. Kun soitin ja kysyin asiasta, kukaan ei tiennyt miksi olen ko. sähköpostin saanut. Varaus näyttää edelleen heidän järjestelmässään avonaiselta ja aktiiviselta. 

En enää ikinä varaa matkoja tuota kautta. Suosittelen myös kaikkia, jotka näitä lukee, miettimään kahdesti ja googlettamalla kyseisen lafkan ennenkuin tuolta mitään varaa. Välttelevät vastuuta, eikä kukaan osaa vastata mihinkään kysymyksiin mitä esitetään. Lisäksi puhelunpalvelu vain ruotsiksi ja englanniksi. Puhelimessa myös sanotaan aina että laita mielummin sähköpostia. Kun sähköpostin laittaa, saa odottaa vähintään 24h ennenkuin kukaan vastaa mitään. Yhtään suomenkielistä sähköpostia en ole saanut, vaikka olen lähettänyt heidän "suomenkieliseen" sähköpostiinsakin viestejä (asiakaspalvelu@sembo.fi)

Kaikenkaikkiaan surkea firma, välttäkää tätä jos pystytte.

Sinna

Miksi ihmeessää pitää varata lennot jonkin epämääräisen välittäjän kautta? Kannattaa aina varata suoraan lentoyhtiön omilta sivuilta, niin mahdolliset muutokset etc toimii. Sama koskee majoitusta - hotelleilta yleensä saa suoraan halvemman hinnan kuin epämääräisiltä välittäjiltä, kunhan osaa vain kysyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat