Euroopan kaupunkilomakohteet

40 +

Hei

Olen 40v nuorekas nainen Kuopiosta ja etsin matkaseuraa naisesta. Tällä hetkellä voin lähteä lyhyille kapunkilomille 3-4 yötä. Euroopan kohteet kuten Puola, Ranska, Irlanti jne, kiinnostavat. Omat kaverini eivät juuri matkusta. Olisi mukava ystävystyä ja jatkossakin suunnitella uusia matkoja. Olen liikkuvainen, rehellinen, avoin, puhelias. Kohteessa tykkään shoppailla, myös kulttuurista nauttia sopivassa suhteessa matkan kestoon nähden, liikkua jalan myös kohteessa sekä käydä katsomassa myös ainakin kerran paikallista yöelämää. Laitahan rohkeasti viestiä. Toivon, että suunnitelma myös toteutuisi, joten haikailijat älkää kirjoitelko. :)

Kommentit (7)

tammikuu

Heippa,

mua kiinnoistais kyllä lähteä jonnekin, asun
pk-seudulla eli tästä pääsee kätevästi minne vaan, myös pääsiäisen jälkeen vois olla aikataulullisesti aika passeli aika.Oletko sä jo saanut sen matkakaverin?

tammikuu

Hei,

olen 50 v naishenkilö pk-seudulta, ja olisin vailla rentoa matkaseuraa. Viimeksi olin Barcelonassa, lokakuussa 2011. Mua kiinnostaa sekä kaupunki- että aurinkolomat, mutta yksin ei ole kiva matkustaa. Joko sulla on kohde tiedossa?

kivempi kaksin

Hei ! Etsin naispuolista matkaseuraa,pääsen lähtemään Helmikuun aikana! Olen avioliitossa oleva 50+ v, nainen ! Odotan vastauksia.

Sassu

Hei!

Olen 44-vuotias, uusista asioista, ja siten myös matkailusta kiinnostunut nainen. Yleensä matkustan tyttäreni kanssa, mutta myös kaverinaisen kanssa matkustaminen kiinnostaisi. Omat ystäväni eivät juuri matkustele.

Olen käynyt yleensä kaupunkilomilla, erityisesti Italiassa. Minua kiinnostaisi myös patikkaretket ja sukeltaminen. Yöelämä houkuttelee myös :). En ole rannalla makaavaa tyyppiä, mutta viihdyn lämpimässä ja auringossa. Historialliset nähtävyydet kiinnostavat nekin.

Jos siis matkaseuraa ei ole vielä löytynyt, niin tässä olisi yksi kiinnostunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat