restonomi koulutuksesta

työtön restonomi

Moi

Kiitos viime numeron UUTTA PUTKEEN artikkelista.
Minulla on tämä matkailualan restonomi amk koulutus ja sillä ei todellakaan saa job; pääsen vain hotellisiivoajaksi tai tarjoilijaksi.

Kun haen esim. matkailusihteeriksi niin nytkin sain hakupaperit takaisin; he valitsivat FM KOULUTUKSELLA miehen!! suututtaa jotta Matkailurestonomina en saa MATKAILUalan job.

Nykyisin puhutaan syrjääntyneistä, sitä minäkin olen, kirottu koulutus koko restonomi; aina on liian hyvin tai liian vähän koulutettu.

EIKÖHÄN TUO JOUTAVAN PÄIVÄINEN RESTONOMI KOULUTUS VOIDA LOPETTAA koko Suomesta?turhaan meni restonomin opinnot; jatkokoulutukseen vaaditaan 3 vuoden matkailualan työkokemus, mutta mistäs sen otat, kun kukaan ei ota töihin?

VAROKAAT HYVÄT NUORET RESTONOMI OPINTOJA SILLÄ TUTKINNOLLA EI SAA JOBS, ja sitä ei arvosteta ulkomailla ja kaikenlisäksi on huono palkkainenkin!! paska duuni!!!

Kommentit (2)

Restonomi -94

Olen kokenut restonomikoulutuksen hyödyllisenä. Riippuu varmasti oppilaitoksesta ja alueesta, jossa työskentelee (haluaisi työskennellä), mutta itselläni on lykästänyt.

Valitsin opinahjokseni Haaga Instituutin sen hyvän maineen vuoksi. Työuraa on kertynyt matkailualalla tähän mennessä jo yli 20 vuotta. Ylemmän amk-tutkinnon suoritin tarkoituksella liiketalouden puolella samassa oppilaitoksessa, että voisin laajentaa osaamistani. Edelleen työskentelen asiantuntijatehtävissä matkailualalla.

Mutta täytyy sanoa, että työelämässä vaikuttaa paljon, minkä koulun on valinnut kaiken muun lisäksi.

Nykyaika

Niinhän se nykyään tahtoo olla, sinun on oltava noin kakskymppinen, yliopiston loppututkinnon suorittanut ja työkokemusta olisi hyvä olla noin viisi vuotta ? ? ? ?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat