Phuket hintataso

Järkee vai ei

Arvoisa seurakunta!

Olen lähdössä muutaman viikon päästä Thaikkulaan, Phuket on tarkka määränpää. En ole ennen ollut Thaimaassa, kysyisin teiltä enemmän matkustelleet, että kannaattaako vasta Thaimaassa ostaa räpylät ja muut snorklausvälineet? En osta rihkamaa vaan laatua. Mitenkä esim.farkut? Mukaanko vain mennessä tyhjä matkalaukku. Asillinen vastaus kiitos, ei minua kiinnosta onko Kamputsea tai Malesia parempi kohde tai kuka on käynyt missäkin.

Kommentit (5)

ticotico

Hei!

Sukelluskamaa sieltä löytyi joka lähtöön, mutta esim. laadukkaammat uikkarit oli suomen hinnoissa.
Jos haluat heti päästä mereen, osta välineet kotimaasta, mutta jos on aikaa katsella /kokeilla osta snorkkeli ja räpylät vasta sieltä. (paljon valinnan varaa ja värivaihtoehtoja siellä)

Isolle(miehelle)vaatteiden ostaminen sieltä käy työstä, eli farkut ottasin suomesta mukaan. Yksillä pärjää mainiosti. Ihan en allekirjoita tuota \"laukku tyhjänä\" juttua, mutta kevyillä vaatteilla kannattaa liikenteeseen lähteä. :)

Käy kurkkaamassa thaiklupi.fi sivustolla, sieltä löytyy vastauksia monen moisiin kysymyksiin.

Leppoisaa lomaa :)
(meillä lähtö tammikuun loppulla, joten tämän talven kokemusta thaimaasta ei vielä ole)

AjnaAlie

Thaimaan lomaa varten sinä et tarvitse omia snorklausvälineitä, sukellus- ja snorklausretkien järjestäjillä on välineet kaikille osallistujille. Täsmäkohdennetuilla retkillä pääsee kunnon snorkalusriuttojen maisemiin, uimarannoilla omista välineistä tuskin on paljon iloa.

Suosittelisin sinua ottamaan merkkivaatteesi mukaan kotimaasta, Phuketissa on tarjolla lähinnä rantariepua ja piraattituotteita, tosin joka merkissä löytyy! Patongin tai Phuketin kaupungin parista tavaratalosta voi löytyä jokunen merkkiliikekin. Sitäpaitsi, farkut tarvitset vain korkeintaan lentomatkalle, siinä kuumuudessa huomaat pian käyttäväsi ainoastaan shortseja, toppeja ja mekkoja!

vähän järkee

Moikka taas!

Kiitoksia asiallisista vastauksista, farkuista kysyin lähinnä sen takia, että eukolla on farkut rikki, farkkuja tarvitsemme ainoastaan lentokoneessa. Taitaa olla kuitenkin viisainta hommata snorklauskamat suomesta, itseltäni puuttuvat räpylät ja snorklauspaita. Itse en kyllä mielelläni käyttäisi vuokramaskia. No, itse lähtisin mielummin Alpeille skimbaamaan, mutta tuli akalle luvattua Thaikkulan reissu. Toisaalta on se Thaikkula varmasti hieno kokemus.

AjnaAlie

Kas kun et kommentoinut mun mekkosuosituksia! Luulin sinua naispuoliseksi matkaajaksi, olet kyllä eka mies, jonka kuulen suunnittelevan matkaa tyhjin matkalaukuin shoppailut mielessä:) No ehkä ne oli niitä vaimon toiveita...

Mukavaa ensimmäistä Thaimaan lomaa teille, loman onnistuminen riippuu paljon siitä missäpäin Phuketia lomailette, mitä lomaltanne odotatte ja miten lomanne vietätte. Siellä on taatusti kaikki mahdollisuudet hyvään lomaan!

KonstaS

Juuri tultiin reissuta ja voin sanoa että matka oli onnistunut paitsi tietenkin ensimmäisen viikon sairastelut eivät ollet mieluisia:) Peach blossom hotellissa vietettiin 2 viikkoa mutta en valitettavasti voi suositella hotellia ”vähän” vaatimammalle matkaajalle.  Huoneen siisteys ei ollut kehuttava ja muutenkin henkilökunnan asenna asiakkaisiin kohtaan oli erittäin epämukavaL Muuten ihan iloisin mielin tuli vietettyä tuo loma phuketissa. Karon beachilla ja kata beachilla tuli tietysti aikaa vietettyä ja siitä löytyy mukavasti videomateriaalia. haluaisinkin jakaa sen teidän kanssa jotta saatte visuaalista käsitystä millaista paikan päällä onJ

https://www.youtube.com/watch?v=EscTW3Wr8e8 – Reissu paketissa 1

https://www.youtube.com/watch?v=m2mW5scro_U – Reissu paketissa 2

https://www.youtube.com/watch?v=Kp_dCzqentM – Snorklaus reissu Kata Beachilla

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat