Häät Thaimaassa

Rantahäät

Hei!
Onko kukaan mennyt tänä vuonna tai onko menossa loppuvuonna/ensi vuonna naimisiin Thaimaassa? Itse suunnittelen mieheni kanssa naimisiinmenoa Phuketissa hiekkarannalla ensi maaliskuussa.
Kysyisinkin vinkkejä hääjärjestelyihin: käytittekö paikallisia hääjärjestelyfirmoja, hotellia vai järkkäsittekö kaiken itse? Millaisia tarjouksia saitte paketeista? Itse olen kysellyt hintoja kolmesta firmasta ja tarjoukset olen saanut kahdesta.
Mitä suosittelette? Kuuluiko pakettiinne valokuvaaja? Oliko hyvä, hintansa väärti?
Toivoisin vinkkejänne jne., joista voisi olla mahdollisesti meillekin hyötyä, ennen kuin teemme suuria päätöksiä. Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (6)

ek

Olimme muutama vuosi sitten Phuketissa, Kata Noissa. Hotellimme Kata Tahaninin parvekkeelta
seurasimme rannalla vietettävää hääseremoniaa.

Se oli upea tapahtuma. Häävieraat istuivat
valkoisilla tuoleilla. Seremonian lopuksi
tuoretta avioparia tuli onnittelemaan norsu
ohjaajansa kanssa.

Tapahtuma oli tyylikäs ja varmastikkin mukana
olleille ikimuistettava siihen loi mahtavat
puitteen Hotelli Kata Thanissa.
Hintatasosta ei ole tietoa.
Onnea Teille.

Rantahäät

Kiitos, ek, vastauksestasi!
Oli varmastikin hieno kokemus \"osallistua\" häihin! Meillä on vieläkin suunnitelmat auki, mutta eiköhän kaikki hoidu ajoissa. Tärkein eli suomalainen pappi on varattu :) Eli liitostamme tulee laillinen saman tien (tottakai avioliittotodistus pitää tuoda takaisin Suomeen).

uppe

Trendikästä, just joo. Taikuissa solmitut suhteet ovat trendikkäistä..... sen näkee jo katukuvassakin!
Tuo oli todella uutta että normaalit avioliitot uudistetaan Taikuissa. Valhetta että se on jotain trendiä.... ehkä joillekin maalaisille on.

maalainen

Jos hieman matkustelee ja seuraa aikaa niin tulee tutuksi tuo jonka maalaisetkin tietävät. M aailmalla on tosiaankin muodikasta uudistaa vihkivalansa ja mitä eksoottisemmassa paikassa niin aina parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat