Kasakkarytkettä.....

Tirlittan

Huomena Teema kanavalla koko illan kasakkamusiikkia meidän oman kasakkamme Viktor Klimenkon 70-vuotispäivän kunniaksi.
Muistan sen kultaisen nuoruuden kun Viktor oli big star, showt oli näyttäviä ja vauhdikkaita, ruusuja heiteltiin lavalle.
Minulla on vieläkin jossakin piironginlaatikon pohjalla paperinpalalla nimikirjoitus johon on piirretty iso punainen sydän.
Eli aina olen ollut Viktoriin päin kallellaan.

Kommentit (5)

Tirlittan

Tokihan mielipiteitä ja makuja saa olla erilaisia.
Nuorukainen ei taida kuitenkaan olla kovinkaan kauan eikä kovin aktiivisesti seurannut tätä palstaa.

Täällä on nostettu esiin tv-ohjelma jossa on valmistettu eri maiden kansallisruokia, kerrottu erään kreikkalaisen artistin konsertista Suomessa (tapahtui toki ennen Kreikan kriisiä)
Mikä mättää kasakkakulttuurissa joka kuuluu kiinteästi Venäjän kansankulttuuriin, mikä tekee siitä kielletyn puheenaiheen?
Ainakin minun matkailuuni kuuluu suurena osana niin ruoka, musiikki kuin kulttuurikin, muiden matkailutottumuksista en tiedä...

virkamiesnainen

Taidan olla estynyt katsomasta Viktoria, mutta nuo Teeman ohjelmat yleensä aina joskus tulevat uusintana. Nytkin on meneillään ykkösellä Kansankodin kuokkavieraat, joka alkujaan oli Teeman sarja. Ja on niitä muitakin. Ihan hyvä niin. Yleensäkään en paheksu uusintoja. Ilman uusintoja moni ohjelma jäisi kokonaan näkemättä. Siis sellainen jonka haluaisi katsoa.

Peace

Kiitos vinkistä! Kasakkarytkettä ei ole aikoihin nähty telkkarissa:) En edes muistanut kuinka charmantti ja karismaattinen esiintyjä Klimenko oli.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat