Samanhenkistä matkaseuraa reisulle ensi keväänä:)

Nalletar

Rahaa ja kielitaitoa rupee olemaan jo sen verran, että haluaisin lähteä vaihteeksi vähän erillaiselle reissulle. Uusia maita, kulttuureita ja mielenkiintoisia matkakohteita. Aika vähän olen mailmaa vielä nähnyt, joten jos löytäisin jonkun, jonka kanssa suunnittella joku hauska, erilainen ja edullinen reissu jonnekkin päin mailmaa, aluksi ehkä Eurooppaan, mutta olen avoin hyville matkaideoille ja reitti suunnitelmille:)

Itsestäni sen verran että olen tälläinen 22-vuotias tyttönen, jolla on tällä hetkellä semmoinen elämän tilanne, että pienelle, vähän pitemmälle reisulle olisi aikaa ja mahdollisuus:) Olen avoin kaikenlaiselle matkaseuralle, kunhan yhteinen sävel löytyy;)Miksipä ei useampi nainen, mies, joku kiva matka porukka. Reissuun olisin lähdössä pitämään hauskaa, oppimaan uuttaa, bilettämään hilpeään tyyliin;)ja kasvamaan ihmisenä. Matka ajankohdasta osaan sen verran kertoa, että sitä mukaan kun suunnitelma alkaa muodostumaan ja matka seuraa löytymään niin voisin lähteä tuossa ensi keväällä ja viipyä siellä ihan useampia kuukausiakin:)Katsotaan nyt..

Jos olet joku seikkailu henkinen ihminen, jolla olisi innostusta lähteä kanssani suunnittelemaan hauskaa reissua ulkomaailmaan:D Mieluusti tietenkin samaa ikä-luokkaa, mutta en tämänkään suhteen ole nyt niin ehdoton:)Kunhan nyt saman henkinen kaveri löytyisi matkalle mukaan:) Ota yhteyttä niin tutustutaan, kun ohan tässä vielä aikaa, ennen kun pääsee lähtemään.

Laita sähköpostia osoitteeseen wiencella900@suomi24.fi, niin kerron enemmän ideoistani:)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat