Aurinko ja lepolasse,..

aurinkoon

Mulla olisi lomavko 49 eli lähtö onnistuisi 2 tai 3 pv joulukuuta kohteena esim kanaria, Egypti ?? ja hinta edullinen. En biletä olen tampereelta 52v nainen ja kiva jos löytäisin samaa sukupuolta olevan naisen jakamaan huonetta (hetero siis). Ilmoita jos olet matkaseuraa vailla.

Kommentit (6)

Aurinko ja lepolasse,..

Moi!
Olen Tampereelta. Oletko minkä ikäinen?? vaikka ei se ikä kauhea este ole et eiköhän sitä viikon pärjätä. Olisi vaan edullisempi jos lahdössä olisi kaksi. Olen käynyt 3 krt Egyptissä, et siellä sää olisi ainakin todennäköisesti lämmin.

Liisi

Hei! Ollaan siis molemmat Tampereelta! Voitais tavata ja jutella aiheesta lisää. Ikää on silleen, ettei kova biletys enää kiinnosta. Oon ite käynyt Egyptissä jo useasti, mutta Sharm el Sheikh ja yleensä Siinain alue on vielä näkemättä.

Aurinko ja lepolasse,..

Moi vaan!
Nyt kun selailen matkatoimistojen lähtöjä niin kaikki mitä aiemmin olen kattonut on tainnut mennä. Mun lähtöpäivät mahdolliset 1 ja 2 joulukuuta, Vai olisko sulla muita väyliä hakea matkaa??Olen 2 krt ollut Sharmissa. Katsoppa sinäkin vaihtoehdot,..muuten voidaan treffata jos vaan löytys kohde kun kanarian reissutkin näyttää menneen.

Liisi

Heips!

Ois kyll mahdollista lentää Ruotsin Arlandasta! Näkyy olevan lentoja 1.12 ainakin. Ei ois itelle eka kerta ja toimi muuten hyvin lukuunottamatta sitä, et paluulento on sen verran myöhään et mukavinta on yöpyä lentokentän tuntumassa. Hyvä puoli on sekin, et kun yölaivalla nukkuu mennessä, ei oo sitten niin väsynyt kun reissuun lähtee!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat