Matkalaukun hinta Malagasta ostaen?

virkamiesnainen

Olen lähdössä ko. paikkaan. Matkalaukkuni on jollain lennolla pahoin rikottu. Kannattaako minun ostaa uusi jo Suomesta, vai saisinko kenties kohdemaastani halvemmalla ja hienommankin ehkä? Noin 80-100 euron matkalaukkuja olen katsellut Suomessa.

Kommentit (7)

vähintään

Hyöty on sieltä ostain noin 30 %

Valkoimaa löytyy paremmin, mutta yksikköhinnat on vaikeampi julkaista. Eli kokoerot, materiaali,varustus.

On muovia,on nahkaa,on kangasta jopa alumiinisiä
Pyöriä isoja, pieniä kaksi tai kuusi. Vetokahvaa
putkella,hihnoilla. erilaisia lukitusmalleja.
Sisällä hyvä vuorikangas, tai vaatimaton. Välikeläppiä yksi tai kolme, Hihnoja yksi tai ristissä olevat.

Nurkkavahvikkeet ja persoonallinen väri joka helpottaa hihnalta löytymistä.

Varaa pari tuntia tutkailuun

&Beyond

Samsonite Cosmolite maksoi Malagan (lento)kentällä xxx€, myöhemmin totesin että Stockmannilta saman laukun olisi saanut muutaman kympin halvemmalla! Eli välttämättä ei mitään hyötyä, saattaapi olla jopa kalliimpikin. En osaa sanoa oliko jompikumpi hinta jonkinlainen tarjous.

AjnaAlie

Muutamia vuosia sitten ostin (ihan sen hetkiseen tarpeeseen) Floridasta merkkimyymälästä ison Samsonite-laukun. Hinta oli erittäin edullinen, tosin myöhemmin huomasin, että laukun sisävarustelu oli vaatimattomampi kuin jonkun täällä myytävän mallin. Kuitenkin hyvä hinta-laatu-ostos, euro oli vielä vahva, merkkilaukku on käytössä ja kestänyt monet pitkät lennot!

Olen pannut merkille ihan saman asian kuin &Beyond, että nykyään kannattaa olla tarkka ulkomaan ostoksissaan, lisäksi usein joutuu epäilemään tuotteen aitoutta. Parasta on katsoa kotimaan hinnat ennen hankintaa ulkomailta, nykyään jopa kosmetiikka on saman hintaista tai jopa kalliimpaa monella kentällä.

Phuketin kentällä oli jopa eri hinnat ulkomaalaisille vai oliko ne Aasian ulkopuolisille matkailijoille, mutta kuitenkin.
Summa summarum, eipä nykyään tule osteltua lomamatkoilta juuri mitään!

pysyttelen poissa

Aamuinen vastaus jäi vaillinaiseksi. Ei tullut edes mieleen että kokenut matkaaja ostaa lentokentältä tai turisti kohteen keskeltä.

Aina ei tarvi edes kilometriä sivuun kun hinta on aivan toinen

simo s

Lainaus:
Samsonite Cosmolite maksoi Malagan (lento)kentällä xxx€, myöhemmin totesin että Stockmannilta saman laukun olisi saanut muutaman kympin halvemmalla! Eli välttämättä ei mitään hyötyä, saattaapi olla jopa kalliimpikin. En osaa sanoa oliko jompikumpi hinta jonkinlainen tarjous.

Lentokentällä on aina kaikkein kalleimmat hinnat. Vaikka Stockmannilla olisi miten kallista niin kentillä se maksaa takuulla vielä enemmän.

&Beyond

No satuin tarvitsemaan uuden matkalaukun ja näin sopivan siinä kentän myymälän ikkunassa tyrkyllä, joten ostin pois. Varmaan sen olisi jostain muualta saanut halvemmallakin. En vaan viitsi lähteä metsästämään muutaman kympin säästöä jonkun matkalukun hankinnassa.
Ja aloittaja kysyi matkalaukun hankinnasta Malagassa, joten tuo nyt oli yksi kokemus aiheesta.

virkamiesnainen

Kiitos vastauksista.
Ajattelin että on kätevää jättää vanha sinne Malagan hotelliin ja lähteä uuden kanssa takaisin. Olen erittäin hintatietoinen ja siksi olenkin jo hyvissä ajoin katsellut hintoja täällä. Meidän Prisman hinnat isoista laukuista on 80-100 euroa, ilman tarjouksia.
Tuosta edellisestä tosiaan hajosi toinen kahva (onko sille parempi nimi \"kahva\" kuulostaa oudolta) jollain lennolla. Ja siinä on myös se huono puoli, että se tyhjänäkin painaa aika paljon.
Ja ellei löydy, niin tulen vielä samalla laukulla takaisin, ja sitten seuraavalla matkalla (onkohan se sitten se Maailman ympäri -matka)katselen taas laukkuja. Mutta hyvä tietää, että sieltä kannattaa ainakin katsella Malagassakin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat