Onko sinulla ns.\"maratoni\"harrastus lomallasi?

Ulpukka

Itselleni tulee mieleen uinti,jota olen nuorempana vedellyt varsin pitkiäkin matkoja lomillani.Nykyään se on kunnon ylläpitoa,mutta uin edelleen ainakin kilometrin päivässä,jos on kunnolliset altaat.

Floridan Pompano Parkissa kävin eräällä parin viikon lomalla raveissa ja laukkakilpailuissa kaksitoista kertaa.Sitä sanoisin jo pieneksi \"maratoniksi\"
Pelasin ja hävisin.Ei olisi kannattanut.

Shoppailuissa teen päivän maratoneja kevyesti.Se käy kukkaron päälle,joten täytyy välillä katsastaa paikka,jossa on vain vähän kauppoja.Siinäpä muutama esimerkki.
Entä te?

Kommentit (7)

ilman kiirettä

No ei ehkä maratooni,mutta liikuntaa tulee paljon.
Päivittäin jopa 15 kilometriä. Kevyttä tutkailevaa kävelyä vuoristopolkuja,rantahiekkaa,rauhaisaa maantietä.
Välillä voi innostua kilometrin pari hölkkäämään.

Toinen pahe on valokuvaus. Kohteet yleensä ääripäitä kustakin asiasta. Eli viimeisin Ferrari, -40 luvun koppaford. Uusin ja uljain pilvenpiirtäjä vastakohtanaan jokin historian hänärästä säilynyt palatsi.

tupu

Meikäläisen maratonit on juostu, siis
shoppailumaratonit. Nykyään kierrän kaukaa kaikki
mahdolliset vaaran paikat. Ei kiinnosta enää
pätkääkään.
Uudestaan on tullut mieleen valokuvaus.
Aikoinaan se oli ihan kiva maratoni, jotenkin vaan
into lopahti. Pitäisi vaan saada hommatuksi
näitä tämän ajan välineitä, siitähän se innostus
voisi taas viritä eli valokuvausmaratoni!

AjnaAlie

Tupu, hanki ihmeessä niitä \'nykyajan välineitä\' ja jatka harrastustasi. Niitä on helppo käyttää ja kuvata, filmiä ei tarvi säästellä! Ja ettei kuvat jäisi tietokoneen uumeniin, niin niistä voi aina teettää mielensä mukaan moderneja kuvakirjoja. Valokuvaus, hauska ja helppo \'lomaharrastus\'!

Kaktus

Minulla on harrastuksena taiteen kerääminen.
Tullessani uuteen kohteeseen katselen ympärilleni onko jossain ehkä taidenäyttely/tai liike.
Matkakumppani sanoikin kun olimme matkalla paikalliseen temppeliin \"Toivottavasti matkan varrella ei satu olemaan taidekauppoja\" kokemuksesta hän tiesi että aikaa kuluu hänen mielestään turhaan kun viivyn näyttelyissä.

Vuosien mittaan on kertynyt paljon tauluja, veistoksia ja taidekäsitöitä kotiini.
Onhan käyty jo yli 40 maata, jokaisessa olen viipynyt vähintään 2 viikkoa, monissa jopa 10 viikkoa.
Turistikrääsää en osta koskaan.

Mathias R

Minä kuvaan kuvaan ja kuvaan, kuvia maailmalta on tuhansia. Olen teettänyt kuvistani myös paperiset, siksi että eräältä kaverilta katosivat korvaamattomat kuva-aarteet tietokoneelta yhden taitamattoman käyttäjän myötä.

Kuvat ja videot ovat ehkä parhaita muistoja maailmalta, paikoista joihin ei ehkä koskaan palaa uudelleen.

Hitaasti kiiruhtaen - maijki

Kuulun samaan kastiin muutaman edellisen kanssa: kuvaan ja paljon. Perheen miesväki välillä huokailee, mutta viisoo sitten taas äiteelle kuvattavaa ;) Ja talvet väsään reissuista kuvakirjoja, mukavia muistoja varmaan talteen.

Toinen toistuva harrastus on patikointi, vähintään joka toinen reissu on patikkamatka, mutta ei missään nimessä maratonina vaan henkeäsalpaavista maisemista nauttien - kameran kera, repusta löytyy evästä ja toisinaan kaffeetkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat