Seuraa Serbiaan joulu-helmikuussa?

sonjaa

Moi!

Olen lähdössä joulukuun loppu puolella ja helmikuun välissä Serbiaan, Becej\'iin noin 90km päähän pääkaupungista Belgradista n. kahdeksi viikoksi! :) Tarkkaa päivää en vielä tiedä, enkä lippuja ole vielä myöskään varannut.
Nuorena naisena (18v) en yksin uskaltaisi Serbiaan lähteä ja eläinrakas matkaseura olisi enemmän kuin tervetullutta! :) Saman huoneen voin tietenkin jakaa ym sellaista. Pakko ei kokoajan olisi tietenkään yhdessä kulkea, sillä kahden viikon aikana noin 8-11päivää aion kunnallisella koiratarhalla Becej\'ssä vapaaehtoisena olla töissä. Muutaman (3-4) illan viettäisin ihan täysin vapaalla (ehkä tutustumassa paikalliseen yöelämään tai ihan lähibaariin) ja tutustuisin paikkoihin, nähtävyyksiin ja sen sellaisiin. Joka illan olisin kuitenkin vapaa.

Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä, tulen melkein kaikkien kanssa toimeen. :) Jos kiinnostaa yhtään ota yhteyttä mielummin spostilla sonjalund1@gmail.com suoraan :)

Kommentit (4)

Tirlittan

En ole lähdössä Serbiaan mutta tuskin tuntematonta mummoikäistä seuraa etsitkään.

Matkasi vain kuulostaa niin mielenkiintoiselta että voisitko jotakin kertoa siitä tuolla keskustelupuolella.
Mistä tälläisen vapaaehtoiskeikan löysit, paljonko maksaa jne...
Tuollainen maistuis mullekin......

mkph

Edelliselle; ei tuo vapaaehtoistyö ole suinkaan ilmaista. Toki yleensä ruoka kustannetaan.
Suositellaan nuorille seikkailijoille.Matkat maksetaan itse.

Tirlittan

Yritin siirtää aihetta keskustelupuolelle mutta okei, jatketaan sitten täällä.

Vapaaehtoistyössä on niin monia pelisääntöjä kuin on kohteitakin.
Jossain kohteissa maksetaan itse niin matkat, majoitus kuin muukin ylläpito, siitä johtui kysymykseni kustannuksista.

Suositellaan nuorille seikkailijoille lauseeseen en yhdy.
Yleensä vapaehtoistyö, varsinkin eläinten parissa tapahtuva on likaista ja ruumiillista työtä, kaukana seikkailusta.
Eli kaikki pojot Sonjaalle joka siihen ryhtyy!

milja

Toivottavasti oot saanut matkaseuraa ja jos et oo saanut, niin toivottavasti silti lähdet. Nimittäin, oon matkustanut aika monta vuotta jo noilla seuduilla (kaikki Balkanin maat läpi, Serbiassa kahdesti) ja ne on ihania seutuja. Ja ihan hyvin voi yksin lähtee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat