Etsin matkakumppania

Pohjoisesta etelään

Olen 64-vuotias nainen Pohjois-Suomesta. Tarkoitukseni olisi matkustaa talvella-keväällä 2013
Espanjaan, myös muut etelän kohteet kiinnostavat. Olen lenkkeilevä, luonnossa liikkuva, raitis ja luotettava nainen (hetero).
Ranta- ja iltaelämä ei minua juurikaan kiinnosta. Matka olisi tarkoitus tilata Aurinkomatkoilta.
Etsin nyt matkaseuraa samanhenkisestä naisesta hotellikustannuksia ja ehkä kokemuksiakin jakamaan.
Matkaa en ole vielä varannut, joten otan vastaan myös muita matkaehdotuksia. En ole kovin paljon
matkustellut, siksikin olisi kiva saada matkaseuraa.
Jos kiinnostut laita viestiä.
pin.keri1@luukku.com

Kommentit (4)

Helkeli

Heippa!
Olen 64-vuotias juuri eronnut nainen. Juuri nyt en ole lähdössä matkoille, mutta ehkä myöhemmin keväällä. Olen eläkkeellä, mutta lupauduin töihin nyt ainakin helmikuun loppuun. Pidän lämpimästä, muuten ei juurikaan matkakohteella ole väliä.
Olis kiva pitää yhteyttä, jos vaikka matka-ajankohta osuis vaikka yksiin. Kaverin kanssa olis kivampi lähteä.

mirjamark@gmail.com

Hei!

Miten olis peräti Meksiko tammikuussa esim. 17.1.2013
jolloin olis juuri Aurinkomatkoilla äkkilähdössä Playa del Carmemiin tarjoushinta.

Olen 61-vuotias heteronainen ja matkustanut aika paljon. Mua kiinnostais nyt Meksiko tai joku
muu Väli-Amerikan maa.

pulpukka

Täällä 58-vuotias nainen Rovaniemeltä, olisi myös kiinnostunut lähtemään reissuun. Minulle käy tammi-helmikuu hyvin. Matkustuskokemusta on kertynyt useammasta maasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat