Hard Rock Cafe

kahvi on herkku

No nytte sitte hesassa. Olen matkoilla käynyt mutta ei tuo mitään kummenpia tunne värinöitä aiheuttanut.
Ei mitään moitittavaa,siisti juttu. Mutta mikä on ihailun syy.

Kommentit (7)

&Beyond

Mä olen ostanut systerin friidulle (nyt 19 vee) Hard Rock Cafe -paidan aina kun se on ollut mahdollista. Pimu just joku aika sitten esitteli mulle opiskelijaboxinsa tupareissa HRC-paitaa, jonka olin tuonut hänelle 1-vuotis synttärilahjaksi Lontoosta. Nyt pimulla on paitoja jo 29 kpl! Se ensimmäinen roikkuu makuusopen seinällä ;)

fender

Paikkojen koristeina käytetään kuuluisuuksien tavaroita.Esiintymisvarusteita,kultalevyjä (kopioita ehkä)soittimia, siihen riittää Beatlepoikien nemäliina tai kynä, käsinsutattu hittikappaleen nuotit ym ym.

Ilmiö sinänsä on vanha, näitä fanikerhoja on maailma täynä. En muista milloin Elvis kuoli,mutta haudalla käy jatkuva turisti / ihailijajono.

Ihka persoonallinen meininki. Nykyään on pakko erottua massasta.

Syitä voi olla muitakin tämä ei ole minun lajini

maijki

Ihminen kehittää itselleen usein jonkin sellaisen hassun \'must\'-jutun. Joku kerää noita paitoja - tai tuo tuliaisiksi. Itse tuon joka reissulta aina persoonallisen magneetin jääkaapin oveen. Välillä jo tekee tiukkaa löytää \'oikeanlainen\' eli tulee kehitettyä suotta stressiä jostain ihan turhasta. Mutta sellainen tuo ihmisluonto on.

Jostain syystä noissa HRC kahviloissakin tulee pistäydyttyä, miksi - en tiedä. Ja Starbuckseissakin on tullut istuttua. Ei ne sen kummempia ole kuin muutkaan, mutta silti. Hyvän konseptin/brändin ovat rakentaneet. Helsingin kahvilan ohi jo kuljin, sisälle saakka en muka ehtinyt.

Tättis

Myös piraatti kukoistaa tällä saralla.
Tshernobyl HRC-paita.

Aidot hyvälaatuisia sekä siistejä tuotteita.
Matkustavaisten \"marimekko\" tasaraitapaita.

Kuppiloista tulee äkkisti mieleen kilometritolppa, johon jokainen kulkukoira käy ruikkimassa merkkinsä.

Eikä tämä vastaus tarkoita, ettenkö pitäisi näistä baareista.
Mahdollisuuksien mukaan joka reissussa suoritetaan etsintä kartalta ja suunnistetaan kohti maamerkkiä yhden olusen verran.

Tästä tulee mieleen suunnistusharrastuksen liittännäisyys, HRC-suunnistus!

Kannatan tämän sorttista yhdenmukaisuutta.
Maapallo verkostoituu.

keräilijä

HRC paitoja on hommattu maailmalta muutama kymmmen mutta ravintolan puolella en ole koskaan käynyt. Vain siellä myymälässä ;)
Lisäksi on löytynyt monia upeita piraattipaitoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat