afrikkablogille nimi! apua! :)

matkaanlähden

Elikkä. Olen lähdössä Tansaniaan vapaaehtoistyöhön muutamaksi kuukaudeksi, ja haluaisin pitää sieltä blogia. Olen vain huono keksimään blogille nimeä (ja URL-osoitetta). Löytyisikö täältä apuja? :)

Kommentit (11)

Ainaiseksi Afrikaan

\"Viidakon äänet\" tai \"rummunrytmin Afrika\" tai \"kesäloma Afrikassa\" tai \"polttava hehku\" tai \"poppamiehen tanssi\" tai \"kiihkeä yön rytmi\"..

matkaanlähden

kiitos ehdotuksista! toki yritän keksiä nimen itse, mutta jotenkin haen ehkä liian täydellistä nimeä, ja siksi se on niin vaikeaa, ja tämän takia kyselen neuvoa täällä :)

Olen siis menossa orpokotiin töihin, ja toki tämä työnkuva olisi ihana saada otsikkoon mukaan, mutta ehkä kaikkea ei voi saada.. Mutta edelleen saa ehdottaa, jos joku vaikka inspiroituisi ja keksisi hyvän nimen! :)

Mikä milloinkin

Eikö parasta olisi antaa jokin konstailematon informatiivinen nimi, jotta blogisi löytyy myös hauilla? Vapaaehtoistyö Afrikassa. Vuosi Tansanian lastenkodissa. Joku näiden kaltainen.

ehdotus

Korjaan vähän edellistä ehdotusta.
\"Vapaaehtoisena Afrikassa\" on mielestäni aika hyvä, mutta ei Vapaaehtoistyö Afrikassa, koska bloggaaja ilmeisesti kertoo omia kokemuksiaan, ei muiden.

Arja

Anna blogillesi nimi, jolla voi matkustaa muuallekin kuin Afrikkaan, jos joskus teet muualle matkan tai menet muualle vapaaehtoistöihin niin voit jatkaa blogia ilman nimen vaihtoa. Jätä pois maannimi anna osuva omaan persoonaasi liittyvä nimi.

bloggaajalle

Pari mielipidettä:
Paras ehdotus on mielestäni tuo
\"Vapaaehtoisena Afrikassa\". Vapaaehtoisena ollaan siis TÖISSÄ ei lomailla.
Huonoin taas on Arjan ehdotus.
Noita koko maailmaa käsittäviä, amtöörimäisiä blogeja löytyy eli hukkaan heitettyä on hyvä yritys jos nyt esille tullut asia ei ole päällimmäisenä.
Jos sitten joskus innostuu laittamaan kaikki reissunsa matkailublogiin, sen voi rakentaa iahn erikseen.
Kiinnostaa kovasti tuo idea kirjoittaa blogia juuri vapaaehtoisena toimimisesta, nyt Afrikassa, mutta myös muualta voisivat jotkut kirjoitella.
Viime aikoina on yleistynyt meno joksikin aikaa loma-aikanaan vapaaehtoiseksi Eurooppaankin johonkin yleishyödylliseen toimintaan. Luontoon liittyvät asiat olen huomannut olevan yksi mahdollisuus.

ei ideoita

Saahan sitä omaakin kehua.

Arja ei antanut kuin hyvän vihjeen asian tiimoilta. Sitä ei voi listata huonoinmaksi.

Kun hakukoneella härnää ehdotuksia,kannattaa valita sellainen ettei kone tarjoa 500 samaan sattuvaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat