Nopeat lähdöt

Ulpukka

Myymättömiä viikon valmismatkoja on jokaisella matkanjärjestäjällä pilvin pimein.Meitä sateeseen kyllästyneitä kulkurikuumeisia on enemmänkin,jotka läksisimme kohtuuhintaisella äkkilähdöllä lämmittelemään mihin vaan,mutta kahden ja kolmenviikon matkat ovat loppu,olleet jo pidemmän aikaa.
Muina syksyinä on matkoja ollut myynnissä melkein haulla kuin haulla, mutta tänä syksynä ei mitään.
Tarjonta ei nyt vastaa kysyntää.Miksiköhän?

Kommentit (13)

TT.

Mutta eikös silloin nimenomaan ole tarjonta vastannut kysyntää, kun 2-3vkon matkat ovat jo loppuunmyytyjä? Ne ns. äkkilähdöthän ovat nimenmaan ylijäämämatkoja, jotka ei ole menneet kaupaksi normaalihinnalla eli silloin kun äkkilähtöjä on tarjolla, niiden kohdalta voi sanoa ettei tarjonta ole ollut oikeassa suhteessa kysyntään.
Vai ontuuko minun logiikkani jotenkin.

Ulpukka

Tarkoitankin kahden-kolmen viikon normaalihintaisia matkoja.Äkkilähtö ei tänäpäivänä suinkaan ole se halvin,tai alennettu matka,koska hinnat kelluu kysynnän ja tarjonnan mukaan jopa päivittäin.Äkkilähtö voi olla kalliimpi,kuin alkuperäinen hinta.
Eihän tarjonta vastaa kysyntää,jos kysyntää on enemmän,kuin tarjolla olevia matkoja.Viikon matkoja on liikaakin,mutta sitä pidempiä ei riittävästi.
Että se siitä logiikasta.

äkki lähtijä

Olet liikkellä juuri väärään aikaan eli koulujen syyslomat alkoi juuri eli katso äkkilähtöjä uudelleen 3 viikon kuluttua.

Toinen asia on että markkinoilta on juuri kadonnut Hispania, Alma Tour ja Air Finland Holidays mm. eli kilpailu ja tarjonta vähentynyt.

vai rauhoittunut

Etkö ymmärrä lukemaasi. Ei haettu äkkilähtöjä vaan normaalihintaisia.

Hyvin harvat ottaa kolmeviikoista lasten viikon lomaa varten.

Eli oletko provoilemassa vai mitä ajat takaa.

älä viitsi

Mikä provo? otsikkona nopeat lähdöt ja aloituksessa puhutaan kohtuuhintaisista äkkilähdöistä. Monet vastaavat vain aloitukseen kun jättävät muut lätinät lukematta.

äkki lähtijä

Lainaus:
Etkö ymmärrä lukemaasi. Ei haettu äkkilähtöjä vaan normaalihintaisia.

Hyvin harvat ottaa kolmeviikoista lasten viikon lomaa varten.

Eli oletko provoilemassa vai mitä ajat takaa.

Koitahan nyt rauhoittua ;)

Ei silloin ole edes normaalihintaisia jos kaikki paikat on loppuunmyytyjä koululaisten lomien vuoksi.

Eikä sillä ole väliä onko ne koululaiset viikon vai kolme sillä se sama hotellihuone on sen samaisen kolme viikko KOKO AJAN varattuna mutta viikon välein sinne vain tulee uudet asukkaat.

Huoneita on vain rajoitettu määrä ja kun kysyntä tarjontaa isompi on kaikki täynnä.

Joko ymmärsit vai pitää vielä vääntää rautalangasta? ;)

Jussi P

\"Vai rauhoittunut\" no, et näköjään ole, kun yrität taas repiä riitaa vaikka miten.
Tätä matkailuketjua olet käyttänyt \"nyrkkeilysäkkinäsi\" jo pitkään, osta säkki kotiisi niin saat purkaa siihen vihaasi, niin me matkailuihmiset säästymme sinun jatkuvilta asiaankuulumattomilta vihanpurkauksiltasi.

matkaaja

Aloittajan logiikka mättää. Matkat eivät ole yhtäkuin äkkilähtöjä vaan ihan tavallisia matkoja. Äkkilähdöt ovat myymättä jäänyttä silppua joka ei ole kevalnnut kellekään.
Jos ilmaiseksi haluaa mennä tai puoli-ilmaiseksi, se ei enää onnistu, hyvä niin.

Ulpukka

Vast.nimim.matkaajalle.Totta mooses äkkilähdöt ovat ihan tavallisia matkoja.Pakkaamisen kanssa tulee joskus kiire.Minun matkoille on sitten sattunut tuota jämäsilppua enemmänkin,sillä olen lähtenyt kymmeniä kertoja äkkilähdöllä eri puolille maailmaa.Maksanut olen parhaillaan vain puolet viiden tähden majoituksesta,verrattuna esitehintaan.Kuitenkin olen nauttinut tasan samoista eduista,kuin viimeisen hinnan maksaneetkin.
Minä kun tykkään kulkea,en syytää rahaa huvikseni ympäriinsä.Tapansa kullakin,kukin tehköön parhaaksi katsomallaan tavalla.
Ei ole sentään pälkähtänyt päähäni laittaa lappua selkääni lentokoneessa\"Hei,minä otin nopean lähdön ja sain niin ja niin paljon alennusta\"Mitäs sanotte?

Juuri palannut

Oletko miettinyt ihan reittilentoa jonnekin aurinkoon ja omatoimista hotellin varaamista - silloin nuo pitemmätkin reissut onnistuvat huolimatta siitä, että lomapaketit on finaalissa? Ja voi helposti valita matka-ajankohdat ei-viikonlopuille, jolloin lennot ovat yleensä kalliimpia. Ja jos ei ihan omatoimimatkaa halua, voi monet matkatoimistot rakentaa kivan paketin omilla valinnoilla, eikä se aina tule kovin kalliiksi, kunhan valitsee kohteen, minne nimenomaan lennot ovat kohtuuhintaisia. mm Alicanteen, Malagaan jne on kohtuuhintaisia lentoja, jahka koulaiset jälleen pääsevät lomilta kotiin. Eihän siellä hellettä enää ole, mutta mukavan \'kesäistä\' silti.

Jaana

ILmeisesti matkojen kysyntä yleensä on vilkkaampaa tänä syksyn\'. Täällä Lissabonissa ainakin on aivan poikkeuksellisen paljon matkailijoita juuri tällä hetkellä. Ja ihmekös tuo. Lämpätila vaihtelee vielä lokakuun lopulla 20 asteen plussa puolella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat