Quark Expeditions?

&Beyond

Onko kellään omakohtaista kokemusta Quark Expeditions -nimisestä risteilyoperaattorista? Suunnitelmissa olisi lähteä joskus vuodenvaihteessa 2013-14 tutustumaan Antarktikseen ja Etelä-Atlantin saariin, lähinnä Malvinasiin ja South Georgiaan ja tuolla operaattorilla voisi olla tarjolla sopiva risteily.
Ja juu, Trip Advisor on kyllä luettu.

Kommentit (5)

Mathias R

Kysyt liian vaikeita, olethan huomannut millä sektorilla liikutaan, K, V, B, T, kirjoittajat/vastaajat ovat keskinkertaisuuksia.
Suurin osa. ( Tietenkin poikkeus vahvistaa säännön)

&Beyond

Ilmeisesti kysymys tosiaan oli liian vaikea, sillä ei kai helppoon kysymykseen olisi saanut noin käsittämätöntä vastausta? Että tsori nyt vaan, mutta en ymmärrä vastauksestasi tuon taivaallistakaan. Mutta oletan että sullakaan ei ole mitään varsinaista lisättävää tai kerrottavaa itse aiheeseen? Mutta mä olenkin keskinkertaisuus.

entinen osallistuja

Heitäppä kysymys Pallontallaajat,fi Siellä on porukkaa joka on tehnyt poikkeuksellisen omaperäisiä tutkimusmatkoja.

Nuo salaperäiset kirjaimet,K:V:B:T on Kreikka Venäjä, Bulgaria, Turkki.
Täällä on erittäin vähän osallistujia,joten suosikkikohteet on eräs aihe mistä saa vielä keskustelua aikaan.

&Beyond

Eikös tuo Pallontallaajat.fi ole enemmänkin sellaisten reppureissaajien sivusto? Mä taas olen enempi sellainen matkalaukkumatkaaja ;) Joskus olen jotain sieltä yrittänyt hakea tai kysyä, mutta jotenkin on jäänyt sellainen kuva, että mun ja sikäläisten kirjoittajien näkemykset matkailusta ovat turhan kaukana toisistaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat