Reissukaveri

kare

Hei! Etsin matkaseuraa matkoilleni. Matkustan 1-2 kertaa vuodessa ulkomaille, välillä kaukoitään,välimerelle tai kaupunkilomalle. Olen vähän yli 60, nainen Helsingistä, hyväkuntoinen ja positiivisesti ajatteleva.Matkoilla haluan nähdä mahdollisimman paljon. En tupakoi, eikä alkoholi ole ongelma.

Kare

Kommentit (2)

eirami

Hei!
Espoolaisnainen samoilla vuosinumeroilla reissailee myös mieluusti. Reissailisi itse asiassa vielä useamminkin huumorintajuisessa, eri aikakausista ja historiastakin kiinnostuneessa seurassa. Auringossa löhöminen ei kiinnosta ja vuorikiipeilyyn ei taida kunto enää riittää. Kaukoidästä parin viikon kokemukseni oli mieluisa ja sinne suuntaan olen vähän havittelemassa. Ruokailukokemukset ja paikallisen elämän seuraaminen kaikessa rauhassa ilman \"ostosraivohysteriaa\" on matkani motto. Syrjäkujilta mahd. löytyvät aidot paikallisostokset löytyvät todennäköisimmin paluumatkalla laukustani.

Jos olet kiinnostunut, tai jos joku muukin haaveilee Aasian suunnasta samantyyppisin periaattein, odotan yteydenottoa
e.mail: eirami55@hotmail.fi

mirjamark

Hei!

Minäkin olen Hesalainen ja aika paljon matkustanut
heteronainen. Voisitko tai joku muu lähteä tammikuussa 2013 Meksikoon tai muuhun Väli-Amerikan maahan. Pidän sekä nähtävyykisen katselemisesta että osin myös aurngon otosta. Asiassa olen käynyt Intiassa ja paristi Thaimaassa.

t.
mirjamark@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat