Viihde ja Teemaristeilyt

Tirlittan

Tarjolla on mitä erilaisempia viihde ja teemaristeilyjä.
Pikkujoulujen lähestyessä tarjonta vain lisääntyy
Kiinnostaako teitä tuollaiset risteilyt ja oletteko koskaan sellaisiin osallistuneet?

Itse en ole tuollaisten lyhyiden, ohjelmallisten risteilyjen ystävä mutta nyt olen tehnyt poikkeuksen.
Popedan 35 vuotis risteilylle on Pate fanien pakko päästä.
Siispä meidän talon mummot lähtee joukolla Patea katsomaan.
Nahkarotsi päälle ja bootsit jalkaan, pidä varasi Pate, mummoilla menee kohta lujaa!!!

Sivut

Kommentit (16)

4712

Risteily on vaihtoehto ravintolaillalle. Yleensä rennompi,edullisempi ja tietty vaihtelu.
Joskus ukkoporukassa saunomassa. Välillä vain merelle. Meri ja tähtitaivas,onnistuu kun on laivas.
Eräät artistit vetää. Lähinnä konkarit kotimaiset.
Hyviä kappaleita kuuntelee läpi illan. Sutjakoita listahittipimuja ei jaksa katsella kuin puoli tuntia

matkamies

Lähimatkojen järjestävien firmojen sivuille tunkee erilaisia viihdepaketteja laivoille. Ei kiinnosta. Helppoa rahaa takovat noilla tapahtumilla.

teemana herkut

Onhan siellä välillä hyvinkin mukaansatempaavia.

Ohjelmaa on tietysti laidasta laitaan että kaikki asiakkaat tulisi huomioiduiksi.
Nämä itsekeskeiset on tietysti ryhmä joita ei kiinnosta mikään heidän ulkopuolinen asia.

wine&dine

Kerran on oltu Siljan, sen vanhan suomalaisen, teemareissulla aiheenä Viinit ja ruoka.
Oli ihan ok, osallisstujat viininharrastajia, osa omasta viiniseurasta tuttuja. Hintaa tuolla oli mutta ruoka sisältyi myös hintaan.

wine&dine

Viihde- ja teemaristeilylle lähden kyllä toisetkin jos tarjoutuu eli nimenomaan teemaristeilylle. Ja ehdottomasti Tukholman suuntaan tai Itämerelle.

vähän erilaista

Olen tutkaillut Laatokan ja Äänisen risteilyjä.

Toinen vetoava on Pietarista Moskovaan jokiristeily.

Molemmat on sopuhinnassa kokonaisuutena.

Tirlittan

No nyt päästiin minua kiinnostavaan aiheeseen.
Itsekin olen suurella mielenkiinnolla katsellut Lomalinjan risteilyä Pietarista Moskovaan.
Siinä näkisi Valamon luostarin sekä Kidsin saaren puukirkot ja bonuksena tavallisen ihmisen elämää joen varrella.

Siinä vain on yksi mutta.
Pitäisi saada kokoon neljän sikiunisen ryhmä joita minun kuorsaukseni ei häiritsisi, sillä paluumatkahan tapahtuu neljän hengen makuuvaunuosastossa.
Paljonkohan tulisi matkan hintaan lisää jos varaisi itselleen koko neljän hengen nukkumakopperon.
Jos joku on ko.risteilyllä ollut niin kertokaa ihmeessä kokemuksianne.

Nyt joku tärisee innosta antaakseen sormiensa lentää näppäimistöllä Venäjän vastaiseen tekstiin, mutta josko tämän kerran malttaisit mielesi, please!

systeri rannasi mukaan

Tuo junan kohellus on hyvin raukaisevaa,mutta ainahan voi korvatulpat varata mukaan ja vuokrata kovalla hinnalla tarvitseville.
Itesellä oli soittopeli ja läpät korvilla. En kuunnellut musiikkia vaan Venäjänkielen alkeiskurssia. Eräiden väitteiden pohjalta uskon että tieto tartuu nukuessakin. (tästä en halua kommentteja tänne)

Matkan kuvaaminen kirjoittamalla on kova urakka.
Joten siihen en rupea. Pelkästään videonauhaa yli 7 tuntia.

Mutta suosittelen.

Risteilylle

\"No nyt päästiin minua kiinnostavaan aiheeseen.
Itsekin olen suurella mielenkiinnolla katsellut Lomalinjan risteilyä Pietarista Moskovaan.
Siinä näkisi Valamon luostarin sekä Kidsin saaren puukirkot ja bonuksena tavallisen ihmisen elämää joen varrella.\"
Tuttavani oli ilmeisesti juuri tuon järjestäjän risteilyllä \"joku Loma....\". Kehui kovasti, oli ollut monipuolista ja hyvin järjestettyä ohjelmaa myöten.

erilaista

Tietysti typerää ennakkoluuloa,mutta ruokapuoli oli todella positiivinen yllätys. Määrällisesti riittoisa ja makuelämyksiä.

Emme silloin hyödyntäneet,liekkö nykyään vaihtoehtoja, olisi voinut jatkaa lomaa Moskovassa ja tulla junalla,bussilla tai lentäen takaisin. Inhimillisin lisämaksuin.

Kulku on leppoisan tasaista. Sulut vähän hidastaa
mutta mitäpä sitä hosumaan
Tuleepa valtiosta jonkinmoinen osahalkileikkaus.

mkhf

Jos neljän hegen mummojengi lähtee venäläiseen junaan, tuskin samaa hyttiosastoon pääsette. saatte mahdollisesti kavereiksi ihan aitoja iivanoita ja tatjaanoita! Tietysti asiaan vihkiytuneelle tyypille elämys olisi huikea.

Tirlittan

Voi voi mkhf, oliko ihan pakko....antaa turhaa toivoa.
Samassa seurueessa matkustavat neljä mummoa joutuvat/pääsevät samaan makuuvaunuun joten haaveet iivanoista voit tyystin unohtaa!!
Näin ainakin matkanjärjestäjän mukaan....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat