Maailmaa kokemaan rinkkaselässä 3-4 viikoksi (joulu-tammi)

nirppa

Heippa!

Haluaisin lähteä joulukuun puolessa välissä kiertämään maailmaa 3-4 viikoksi, tarkka ajankohta on vielä mietinnässä eli siitä voidaan yhdessä keskustella. Tavoitteena olisi viettää joulu ja uusivuosi maailmalla nauttien eksoottisesta tunnelmasta ja kaukana hössötyksestä. Matkakohdetta en ole osannut valita, koska niin moni maa kiehtoisi - ainoastaan Thaimaaseen en halua matkustaa. Viime joulu tuli vietettyä Intiassa, joten uskallan lähteä melkein mihin vaan. Omaa mieltäni kiehtoisivat Vietnam, Malesia, Filippiinit, Bali, Peru, Chile jne. eli mikä tahansa kelpaa! Matkakohdetta voitaisiin yhdessä suunnitella molempien mieltymysten ja budjettien mukaan.

Olen 25-vuotias opiskelija, joten matkabudjetti ei ole päätähuimaava eli viiden tähden hotellit eivät kuulu suunnitelmiin. Olen sosiaalinen ja puhelias, omasta mielestäni kanssani tulee hyvin toimeen - osaan olla joustava ja suostun helposti kompromisseihin. Millainen matkaaja olen? Kotioloissa viihdyn aika hyvin kaupunkien yöelämässä, mutta matkustellessa en pidä bilettämistä itsetarkoituksena, koska sitä voi tehdä kotonakin ja se imee turhaa matkakassaa. Matkustaessa minua kiehtovat ruoka, ihmiset, arkkitehtuuri, historia, nähtävyydet ja elämykset - en siltikään ole mikään museoissa ja taidegallerioissa luuhaaja mutta niissäkin voi pyörähtää jos ne molempia kiinnostavat. En ole koskaan snorklannut tai sukeltanut, joten sitä voisi olla reissussa kiva kokeilla.

Toivoisin matkaseuraksi (tai seurueeksi) ennakkoluulotonta ja positiivista henkilöä, joka uskaltautuu heittäytyä seikkailuun. Tietenkin järki on hyvä pitää mukana. Täysi-ikäisyys on suotavaa ja lähes samanikäisten kanssa on yleensä helpointa tulle juttuun. Sukupuolella ei ole merkitystä, asenne ja persoona ratkaisevat.

Toivottavasti löytyisi joku innokas matkustaja, jonka kanssa mieltymykset ja aikataulut kohtaisivat!

Laitelkaapas viestiä tulemaan.

Kommentit (2)

Aida83

Moikka! Oon 28v nainen ja lähdössä Vietnamiin/Kambodzaan ja mahdollisesti Laosiin jos ehdin 7.12-4.1. Haluaisin myös reissukaveria, joten jos sinua kiinnostaa tuo akseli niin ollaan yhteydessä! :) Lennän Hki-HCMC ja sieltä myös takaisin Hki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat