Myöhästyminen

matkamies

Uteliaita kysymyksiä lisää. Oletko joskus myöhästynyt lennolta tai jostan muusta aikataulunmukaisesta liikennevälineestä? miten kävi, tuliko kalliiksi?

Kommentit (2)

milla

Kerran olen myöhästynyt lennolta, oli niin järkyttävä rankkasade ja ruuhka ettei sitä voinut ennakoida miten kauan kentälle kestää mennä. Onneksi ei tullut kovin kalliiksi, muistaakseni arviolta 60e ja seuraava lento lähti 2h päästä. Tietysti se mun alkuperäinen lentoni oli sen aamun ainoa ajoissa oleva lento!

irmeli

Olen tunnetusti aina ajoissa kentällä, se on ollut jopa vitsin aihe ex-pomollani, joka oli mestari saapumaan viime sekunneilla kravatti olan yli huiskien - kyllä hän tosin pari kertaa myöhästyikin (mitä maksoikin, se meni firman piikkiin). Kerran oli myös passi väärän takin taskussa, sen toi sitten vaimonsa tilaama taksi viime minuuteilla perässä, silloin sentäs ehti mukaan, mitä nyt koneellinen myyntitykkejä odotteli sitä passia...

Vaan tuosta aikaisessa olosta tuli vallan legenda, kun olin Sveitsissä, käkikellojen maassa, kentällä 26 tuntia ennen koneen lähtöä. No, vika ei ollut yksin minussa - onneksi - mutta opinpa ainakin tarkistamaan vast\'edes lippuni kunnolla! Sihteerikkö tilasi tuolloin kaikki reissut, siis sekä lennot ja hotellit - ja hän oli onnistunut lukemaan matkasuunnitelmaani päivällä pidemmäksi. Mitäs siinä, silloin kun tajusin olevani kentällä liian aikaisin (vähän se huvitti virkailijoitakin), tajusin myös hotellin virkailijan kummastelun, miksi olinkin jo lähdössä pois \'niin aikaisin\'. Ja siellähän se huonekin odotti vielä minua ;) Tulipa mukavasti yksi lisäpäivä reissuun ja sai rauhassa kuljeskella pitkin poikin kaunista kesäistä Zürichiä. Enkä harkinnut lennon vaihtoa aikaisempaan hetkeäkään, hyi minua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat