Lomalle viikoksi etelään

tätiibis

Hei

Olen 59 v. työelämässä oleva heteronainen Raisiosta. Etsin naispuolista matkaseuraa, koska yksin on vähän tylsää matkustaa. Toki molemmat kulkevat oman mielensä mukaan.

Siispä, olisko kellään kiinnostusta/mahdollisuutta lähteä jonnekin etelään viikoksi syyskuun puolivälin jälkeen/lokakuun alussa. En ole vielä matkaa tilannut, koska noita äkkilähtöjäkin näyttää piisaavan, ja kaksi matkustaa halvemmalla kuin yksi.

Otahan pian yhteyttä, jos kiinnostaa

tatiibis@gmail.com

Kommentit (9)

tätiibis

Ihan yksinkertainen laskutoimitus: matka kahdelle 790 euroa, jolloin hinta yhdelle 395 euroa. Sama matka yhdelle hengelle 595 euroa, koska et jaa hotellihuonetta kenenkään kanssa. Tutkipa valmismatkoja niin huomaat eron itsekin.

Terv. Siiri

Olen katsellut matkoja syyskuun viimeiselle tai lokakuun ensimmäiselle viikolle, esin Rodos tai Parga kiinnostaisivat, tai joku muukin käy kyllä. Rooma tai Venetsiakin tuli mieleen. Matkaseura puuttuu, en viitsi tällä kertaa yksin lähteä. Olen hetero, sinkku, 51v, työssäkäyvä nainen Kouvolasta. Ota yht. jos kiinnostaa.

tatiibis

Hei Siiri

Kiinnostaa kovastikin, varsinkin Rodos tai Parga.
Ja koska näin kirjoitettuna on hiukka hankalaa keskuskustella asiasta tarkemmin, niin laitan tähän
mun tiedot.

Terv. Maarit
0503227868

lähdössä

Siirille ja tuolle aloittajalle: Parga on aivan mahtava kohde myös yksinmatkustavalle. Hotelleja on aika monta Aurinkomatkoilla syys-lokakuun vaihteessa. Noin halvalla kuin 395 ei kyllä pääse.
Itse olen ostanut jo \"oman huoneen\" yli viikko sitten kun hinta vähän aleni. Nyt olen lähdössä ensi kuun vaihteessa.
Aiemmin tänä kesänä oli kahden hengen matka. Lämpöä kaipaa kyllä tämän viileän kesän jälkeen, synkkä talvi kohta edessä.
Jos matkan saa alle 600e ja oma huoneistonse ei ole mielestäni kallis, laatua arvostan eli jotain tasoa täytyy hotellissakin olla eli hyvinhoidettu, siisti hotelli.

AM:n asiakas

Missähän mahtaa olla ykköslisä 200e, sellaiseen en ole törmännyt? Tietysti jos ottaa kovan hintaluokan majoituksen, silloin voi olla noin, mutta onko pakko valita sellainen. 80e tai 90 e näyttää olevan jossain lisä. ja jonnekni pääsee ihan ilman tuota lisääkin määrättyinä aikoina, ne tarjoukset ovat kyllä vähentyneet.

tätiibis

Hei Siiri

Vieläkö kiinnostaa vai oletko jo löytänyt matkakaverin?

Löysin ainakin minua kiinnostavan matkan:

Kalypso / Pargan kaupunki

Lähtöpaikka: Helsinki Henkilömäärä: 2
Matkakohde: Kreikka » Parga/Ammoudia » Sivota Matkan pituus: 7 yötä
Lähtö: La 22 syys 2012 Ateriat: Ei aterioita
Paluu: La 29 syys 2012 Huoneiden lukumäärä: 1 kpl
Huonetyyppi: Yksiö
Parveke Kokonaishinta: 914 EUR

Ts. 457 EUR / henkilö

Jos ei sinua enää kiinnosta , niin sitte varaan tuon matkan vain itselleni (557 EUR) heti ensi viikolla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat