Torinoon kulttuurilomalle viikolla 49/2012

reissen

Hei. Etsin matkaseuraa 32-45 vuotiaista naisista Torinoon Itsenäisyyspäivän aikoihin. Pääkohteena Museo Egizio. Olen mukava, omatoiminen, luetettava ja aivan katseenkestävä vapaa 50+ herrasmies.

Ideana on viipyä Torinossa 2-3 täyttä päivää ja tutustua kaupunkiin ja sen rakennuksiin ja puistoihin kävellen museovierailun / -vierailujen lisäksi. Tarkoitukseni ei siis ole viettää lepolomaa, mutta ei myöskään rakentaa minuuttiaikataulua. Tiettyä fyysistä kuntoa kuitenkin tarvitaan. Itse käytän alkoholia hyvin rajoitetusti ja toivoisin, ettei se ole matkaseuralaisellekaan se tärkein asia. Tai \"juhliminen\" aamuyöhön saakka.

Toivoisin, että matkaseuralaiseni olisi kulttuurista ja taiteista kiinnostunut, utelias ja avoin sekä pitävän matkustelusta ja vieraista kulttuureista. Kärsivällisyys ja paineensietokyky ovat myös oivia hyveitä matkailussa.

Reittiaikataulu, lentoyhtiöt ja hotelli ovat vielä varaamatta, joten näistä toki voidaan keskustella. Itse asun pääkaupunkiseudulla, joten olisi oikein hyvä asia, jos matkakumppanikin asuisi näillä seuduilla.

T. Reissen

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat