Matkaopas-lehden lukijoille erikoisetu

Tarja

Matkaopas-lehden lukijoilla erikoisetu osallistua arvontaan,jossa 70 vierailijaa pääsee 12.8-12 tutustumaan Jewel of the Sea loistoristeilijään Helsingin Länsisatamaan ilmoittaumalla yhteystiedoin ja passinumeroin viimeistään 2.8.Olisikin mukava lukea onnellisten arvonnassa \"voittaneiden\" vierailijoiden kokemuksista loistoristeilijällä. Minulle,pitkäaikasella MO- lehden tilaajalla ei onni suosinut, mutta ketä onnisti ?

Kommentit (6)

arja

Sitä loistoristeilijä-arvontaa ihmettelin,mutta annoin passinumeron ja sähköpostisoitteen kuitenkin,jotta pääsin osallistumaan arvontaan. Luotin siihen,koska se oli kimpassa kuitenkin Matkaopaslehden kanssa, mutta vähän ajan kuluttua tuli roskapostiini aivan merkillinen ulkomaalainen meili,jolla ei ollut loistoristeilijä-arvonnan kanssa mitään tekemistä. Poistin sen välittömästi.
Oliko se turvallista arvontaa vai huijaus, oliko siellä loistoristeilijällä ketään jne jäi mietittymään.Ehkä Matkaopas-lehti selvittää meille tai joku joka todellisesti voitti arvonnassa tutustumis/lounaan risteilijällä.

Risteily-fani

En ollut mukana mutta passinnumeroa kysyttiin varmaan valmiiksi laivayhtiötä varten. Risteilylaivojen turvamääräykset on nykyään tosi tiukat, on samanlaiset läpivalaisut kuin lentokentillä jne.

El Criminal

Passinumerolla etukäteen ei ole mitään laillista tarkoitusta. Ei sinne Siljalle ja Vikingillekään tarvi mitää passinumeroa ilmoittaa eikä ne sillä mirääb teekää. Epärehelliset konnat on erikseen joku keräsi Matkaopaslehden avustuksella suomalaisista tietokannan roskapostimainontaa varten.

Himmeli

Royal Caribbean Cruise Line on pikkasen eri asia kuin Tallink! Yksi maailman suurimpia risteilyvarustamoja eikä todellakaan mikään rikollisjärjestö. Laita googleen rccl ja katso itse. Tarkat turvatoimet koskee nykyään kaikkia \"oikeita\" risteilylaivoja. Eroituksena Tallinkeista ja Viikkareista joiden risteilyt on yön yli bailaamista.

matkamies

Sain kutsun, ei se ollut mikään Matkaopaslehden arvonta vaan suora kutsu. Ilmoittauduin ja olin siellä. Passinnumero täytyy olla tietysti annettuna koska täytyy identifioida ketä sinne menee.
Tuo ei ole todellakaan mikään Tallinkin purkki .... ei tullut edes mieleen ihmetellä miksi tarvitsevat passinnumeron ja tietetysti passi sitten mukaan laivalle myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat