Lämpimään loka-marraskuu, löytyisikö naispuolista matkaseuraa?

Kylmyyttä pakoon

Naispuolista matkaseuraa etsii keski-ikää lähestyvä heteronainen Oulun seudulta, mieheni on jo lomansa pitänyt. Reissukaveria etsin hotellihuonetta jakamaan, mutta mikseipä seuraksi myös rannalle, retkille, kävelylle sekä syömään ja kahville. On aina mukavampaa, kun saa jakaa kokemuksia toisen kanssa. Yhdessä ei kuitenkaan tarvitse kulkea, jos kiinnostuksen kohteet ovat erillaisia. Yhden hengen huonekin käy, jos lisämaksu ei päätä huimaa.

Olen tottunut matkaaja, luotettava, rauhallinen ja rento, luonnosta sekä uusista kokemuksista nauttiva, myös kulttuuri kiinnostaa. Lähden lomalla rentoutumaan ja nauttimaan lämmöstä, en niinkään välitä yöelämästä. Olen raitis ja savuton. Toivoisin löytäväni samanhenkistä matkaseuraa.

Syyslomaa minulla on viikon verran ja ajankohdaksi järjestynee työn puolesta mikä viikko vain. Olisi mukavaa, jos olisit Pohjois-Suomesta, niin voisimme tavata ennen reissua, mutta jos olet kauempaa, niin tutustua voi toki puhelimessakin. Kohdetta en ole päättänyt, sopivaa kohdetta ja ajankohtaa voisimme yhdessä suunnitella. Suora lento Oulusta houkuttaisi, mutta olen avoin kaikille ehdotuksille ja lento Helsingistä on myös ok.

Kommentit (2)

Helen

Hei \"kylmyyttä pakoon\",
Täällä olisi tarjolla samanhenkinen hetero nainen iältään 50+ (nuorekas). Asun pk-seudulla, mutta olen asunut myös Oulussa. Olen myös lähdössä aurinkoon marraskuussa ja olen miettinyt Kanarian ohella Jordaniaa. Mieheni on lomansa pitänyt.
Onko sinulla sähköpostiosoitetta, jonka voit laittaa näkyville (itselläni on etunimi.sukunimi-osoite).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat