Käteisen saaminen automaateista, Kreeta

Reissuun

Keväällä / alkukesästä oli puhetta että kreikkalaiset tyhjentävät automaatit ja kehotettiin ottamaan matkarahat mukaan käteisenä kotimaasta. Parin viikon kuluttua koittaa lähtö Paleochoraan ja hieman askarruttaa kuljettaa kahden viikon vaatimaa rahamäärää kokonaisuudessaan mukanaan. Haluaisinkin kuulla kokemuksia tämänhetkisestä tilanteesta automaattien suhteen. Luottokorttia en omista enkä tiedä kelpaako se edes monessa paikassa Paleochorassa.

Kommentit (8)

Opa

Samaa olen itsekin pohtinut. Toisaalta kun asiasta ei olla enää uutisoitu, tulkitsen asian niin että tilanne on \"normalisoitunut\" ja automaateista rahaa saa. Paha on siihen täysin luottaa eli itse aion ottaa reilusti käteistä mukaan Haniaan.

käteistä suosiva

Kun on kerrottu että rahaa on vaikea saada automaateista, ihmiset ottavat luonnollisesti käteistä mukaan. Siksi asiasta ei sen enempää edes kertoilla. jos menee paleohoraan, on viisainta ottaa käteistä mukaan. Pieni paikka ja hankala lähteä automaatille haniaan.

vai niin

Tänään kerrotan tiedotusvälineissä että Kreikassa käteisvarat alkavat olla loppu. Osa ketjussa valehtelee rajoittamattomasta käteisvarojen saannista.

Risto

Yiannis, käy kokeilemassa, niin sen jälkeen tiedät kuka puhuu puppua.
Mitä muuta puppua olen mielestäsi puhunut, voitko selventää ?
Muutaman lauseen olen näissä ketjuissa kirjoittanut, näköjään se jotakin kovasti hiertää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat