Matkaseuraa tammikuun paikkeilla?

aurinkoon

Matkasuunnitelmia pyörii päässä mutta matkaseura ainakin toistaiseksi puuttuu.

Ajatuksena lähteä Aasian suuntaan pariksi viikoksi tammi-helmikuun aikoihin. Lyhyen matka-ajan vuoksi budjettimatkailu tai reppureissailu ympäriinsä ei puhuttele. Mielessä olisi enemmän täysi nollausloma ilman että tarvitsee itse sen suuremmin järjestellä mitään. Pieni luksuskaan ei olisi pahitteeksi..

Uimista, auringonottoa, nähtävyyksiä, paikallisesta keittiöstä nauttimista ja illanistumista hyvässä seurassa. Biletysmatka ei ole mielessä ja toiveissa olisi että matkaseura olisi samoilla linjoilla. Muutamana iltana voi hyvinkin käydä kattelemassa juhlallisempaa iltaelämää mutta viinaloma ei kiinnosta yhtään.

Kohde vielä auki, jos matkaseuraa löytyy voidaan yhdessä suunnitella tarkempia speksejä. Joustoa saattaa löytyä jos Aasia ei nappaa.

Minä olen 28v nainen, iloinen ja huumorintajuinen. Ainakin omasta mielestäni mainiota matkaseuraa :D Mahdollinen matkaseura voisi olla abouttiarallaa saman ikäistä ja myöskin naispuolista.

Kommentit (2)

aurinkoa kiitos :)

täällä 26v nainen varsinais-suomesta myöskin matkaseuraa vailla! tarkkoja suunnitelmia kohteesta ja ajasta ei ole..
mielessä siis auringon ottoa, nähtävyyksiä, shoppailua ja rentoa meininkiä pari viikkoa :) alkoholia en hörppäile huvikseni, mutta voisi matkaan tosiaan pari \"juhlallisempaakin\" iltaa mahtua..
mistä päin olet? olisi kiva treffata suunnittelun merkeissä jos olet näiltä kulmilta...

lomaa

Asustelen pk-seudulla, mutta juna kulkee jne :)

Jos haluat niin laita mulle vaikkapa mailia ja katellaan osuisko ajatukset ja ideat yhteen.

Lähden reissuun kunhan huomisesta työpäivästä selviän, mutta palailen kun olen takaisin kotona!

rallibullit@gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat