Kypros 24.-31.8

ihana_loma

Moi, olen 46-v. nainen ja lähdössä rentoutumaan viikoksi lähelle Agia Napaa. Tykkään kuljeskella, katsella, nauttia hyvästä ruuasta ja vähän juomastakin. Uiminen ja muukin liikkuminen must-juttu, kuumuus voi tietenkin rajoittaa, mut jotain retkeilyä vois harrastaa. Enemmän kuitenkin rantalomaa kuin kulturellia... Matka on siis varattu, mut metkaseura peruuntunut, hinta ei päätä huimaa.

Kommentit (2)

ihana_loma

Vähän tarkennusta tuohon aloitukseen... Olen parisuhteessa ja hetero ja kaipailen mukaan naispuolista kaveria, jonka kanssa voisi käydä syömässä, loikoilla rannalla tai kuljeskella yhdessä. Omaoimisestikin pärjää, eikä siellä tarvitse mennä kuin paita ja peppu, mut välillä ois kiva, jos ois \"omasta takaa\" seuraa. Iällä ei ole niin väliä, mutta tietty tarvii jonkinlaista ennakkoluulottomuutta ja joustavuutta, ett uskaltaa ventovieraan kanssa lähteä. Saattaa olla, ettei täällä tärppää, mut ajattelin kuitenkin kokeilla ;) Siellä ei ehkä satais, niinku täällä koko kesän...

Kyprokselle 24-31-8

Hei,
Onkohan tuo ilmoitus vielä voimassa vai onko matkaseuraa jo löytynyt?
Olen 49-vuotias heteronainen Espoosta ja tilanteeni on sellainen että oli aikomus lähteä ensi viikoksi (viikko 35) ystävättären kanssa jonnekin etelään. Emme ole vielä varanneet mitään, ajateltiin ottaa joku äkkilähtö. Ystävättäreni äiti onkin nyt yhtäkkiä tosi huonossa kunnossa ja vaikuttaa siltä että kaverini ei siis ehkä pääsekään lähtemään. Vaikutit tosi mukavalta ja lomanviettotapasi on aika yksi yhteen omani kanssa joten ajattelin ottaa yhteyttä. Jonnekin olisi kiva läheä, Kyproksella en ole sitä paitsi koskaan ollut.
Jos haluat voit ottaa yhteyttä suoraan puhelimitse.
Hanna Kivinen
Puh. 0504690002

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat