Santorini 12.-19.8.

birkku

Onko Santorinille menijöitä kyseisenä aikana? Kyselee itsekseen reissuun lähtevä 26-vuotias nainen :)

Kommentit (4)

-S

Santorini kiehtoisi kovasti.

Alunperin piti kaverin kanssa lähteä matkaan, mutta hänen käsityksensä viikon lomasta on Bulgariassa allinclusive hotellissa makaaminen joko altaalla tai hotellihuoneessa 24/7 ja viinan jatkuva ryystäminen.

Kyseinen loma ei oikein ole makuuni ja haluan tutustua myös paikkaan jossa lomailen. Muutenkin kuin hotellista maisemia katsellen. Mikään hirmuinen bilehile-loma ei myöskään innosta vaikkakin satunnaisesti tulisikin jossakin pyörähdettyä. Yksin on siis matkustettava, jos jonnekin mielii päästä ja näin ollen olisi seurakin tervetullutta, syöminen yms. on kovin ikävää yksin. Joten saman henkistä seuraa olisin lomalle vailla. Tarkkoja päivämääriä en ole lyönyt vielä lukkoon, tuo 12-19.8 saattaa tehdä tiukkaa, kun työnantaja niuhottaa lomista...

birkku

Voi, olisipa ihanaa, jos pääsisit tuohon aikaan lomalle :) Yritä nyt puhua työnantajasi ympäri :)
Itse täysin samanlaisin ajatuksin olen matkaan lähdössä kuin sinäkin. Itse olen kerran käynyt jo Santorinilla, ja pidän paikasta paljon.
Jos haluat olla kanssani yhteydessä, niin mailaa vaikka osoitteeseen lallaa85@luukku.com.

Ps. Ja saa muutkin mailailla kyseiseen osoitteeseen, jos samaan aikaan Santorinille ovat tulossa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat