Lipukkeet matkalaukkuihin

ihmettelevä

Moni pitää varmaan vähäpätöisena tätä mutta mahtaako olla niin eteti Aurinkomatkoilta saa enää niitä keltaisia nimilipukkeita jotka kiinnitetään matkalaukkuun? En huomannut niitä ainakaan näkyvällä paikalla AM:n toimistossa Helsingissä enkä saanut niitä kun maksoin matkan siellä ja sain sen vahvistuksen.
Olisi mielestäni edelleen hyvä että tuo lipuke olisi laukussa, siinähän ilmenee mihin paikkakunnalle ja hotelliin on menossa.
Onko kustannussäästö noin mahtavaa???

Kommentit (6)

Tirlittan

Nykyään on saatavana aivan ihania nahkaisia sekä muovisia matkalaukkuun kiinnitettäviä läpsykkeitä mihin voi raapustaa tietonsa.
Minullakin on mopsi, ranskanbulldogi ja laukkaava hevonen.
Paljon muitakin vaihtoehtoja löytyy.
Erottuu myös hyvin hihnalta.

lipukkeita on

Onhan lipukkeita mutta vakoisia ne on ne uudet. Lomamatkan lopussa AM opas jakoi bussissa lipukkeita ja antoi seuraavaakin matkaa varten jo lipukkeet, kun me varataan suoraan internetista. Satuitko muuten toimistossa ollessasi tiedustelemaan myyntivirkailijalta?

infoo

On niitä pitkin lentokenttää lajiteltu sinne tänne, itse otan aina jonkun lapun mukaan lappuu, vaikka sitten onki eri matkajärjestäjältä kuin itse menossa.

Jos matkustat hki-vantaa lentokentältä niin niitä on myös INFO pisteen luona joka sijaitsee \"tunnellissa\" 1 ja 2 terminaalin välissä.

ketjun aloittaja

kiitos nimmarille infoo, täytyypä napata knetältä. On hyvä jos matkalaukussa on se keltainen AM:n tarra. Toki oma nahkainen nimilipuke on mutta siinähän on vain nimi-ja osoitetiedot, ei hotellia yms.

Olisit kysynyt

Lipukkeita todella löytyy Hki-Vantaalta, ainakin yhdyskäytävän varrelta saa itse ottaa telineestä. Jos toimistoissa ei ole näkyvillä, kannattaa kysyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat