Rantalomalle viikoksi syyskuussa

Rotkula

3-kymppinen nainen etsii matkaseuraa noin samanikäisestä naisesta. Rantalomailuuni kuuluu löhöily, aktiviteetit ja vähän biletyskin. Kohteena voisi olla Kreikka, muitakin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.

Kommentit (3)

Janna

Hei,
Tässä on äkkilähdöt alkaneet houkuttelemaan taas, ja jostain kumman syystä ystävien lomat alkaa olemaan jo vietetty. Ajattelin ihan piruuttaan kysäistä, että ootko jo matkaseuraa löytänyt?

-aanamaana-

Moi Janna,

jos \"Rotkula\" löysi jo kaipaamansa, niin minulle kyllä matkaseura kelpaa normaalisti käyttäytyvästä naisesta (no... jonkun normaali voi olla toisen epänormaali). Iällä ja kunnolla ei paljon väliä ole, pysyköön perässä ken tahtoo kaverin kiinni saada. Viikon loma ajatuksessa syyskuun viimeiselle viikolle. Viestit itsestä ja matkasuunnitelmista voi laittaa minulle osoitteeseen lomafiilis@gmail.com

Olen siis se normaali naisihminen.
Ja eikun suunnittelemaan!

Viiv45

Heps!

Löysikö jo seuraa/varasitko matkan?
Olisin vailla reissukaveria, lähtö tulevana vkonloppuna tai viim, 25.9. Tunisia, Turkki, Kreikka. Kaikki kaäy, mutta ei kovin kalliit kohteet.

Olen matkustanut paaaljon. Nyt vaan tekisi mieli lämpöiseen, hyvää ruokaa ja aurinkoa, myös retkiä ja nähtävyyksiä.

Ehdottoman miehistä-pitävä, rohkea ja iloinen seuralainen..

Terkuin
Anu 45 v.
anu.santaniemi@luukku.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat