Turkki/Alanya, matka varattu -matkaseura peruuntui

Alanyaan

Kokeillaanpas kepillä jäätä. Ei kait se ota jos ei annakkaan :)

Eli, varattuna olisi kahden viikon reissu Alanyaan (heinäkuun lopulta eteenpäin). Varasin matkan aikoinaan itselleni ja puolisolleni, mutta nyt näyttäisi siltä että suhteessa on lopun alku käsillä. Itse haluan reissuun lähteä, vaikka sitten yksin. Mielellään tietenkin hyvässä seurassa. Kaveriporukastani tuskin kukaan mukaan pääsee ja en nyt ihan hihku innosta lähteväni reissuun (ex)puolison kanssa.

Etupäässä naishenkilöiden seura kiinnostaa. (Myös miehet huomioidaan).

Itse olen kolmekymppinen heteronainen. Reissun tarkoituksena shopata, ottaa aurinkoa, retkeillä ja tutkia ja välillä vähän bilettääkkin.

Itse maksoin reissusta yhteensä reilut 2.000€, sisältäen all inclusive hotellin kahdelle. Mahdolliselta seuralaiselta toivon noin 700 euron kolehtia (riittänee omaksi matkarahakseni jos ja kun innostun shoppaamaankin) :)

Kommentit (7)

crisis?

Kommentoin sen verran etteiköhän jokainen joka matkalle lähtee, maksa ihan itse kulunsa. Eikö se exä maksa omaa peruutustaan? Ei sitä muilla kannata maksattaa.

Alanyaan

Niin, siis reissu on alkujaankin itseni maksama ja varaama kokonaisuudessaan ja puoliso olisi tullut \"siivellä\" matkalle. Peruminen maksaa, paljon. Mutta jos osallistujan nimen vaihtaa, saa sen tehdä 48 tuntia ennen lähtöä (viimeistään) ja silloin tästä ei mene ymmärtääkseni kuin toimistokulut.

Pekka

Hei! Vieläkö Alanyan matkaseura puuttuu?
Täällä kolmevitonen liikunnallinen mies
äkkilähdöstä innostunut.Loma nimittäin alkaa
huomenna.Elämäntilanne sama kuin sinulla.

saahan sitä yrittää

Joku meinaa tehdä ilmaisen reissun. Turkinmatkasta 2000 e on naurettava summa. Tarjoukset alkaen 300 e ja normihinta 600-700 e
täys ylläpidolla per henkilö.

Kovin tekaistulta vaikuttaa tuo erojuttu. Siihen matkan varaamiseenko se suhde loppui.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat