Valmis lähtöön 26.6.-10.8 - ei liian etelään!

Nuorekas naisope

Naisope, 56v, hetero, kaipaa matkaseuraa.Viikon matka tai lyhempi. Kulttuurikohteet ovat mieleen, shoppailu,hyvä ruoka viineineen...liikuntaloma - kaikki käy.
Lähialueilla olisi hienoa tutustua esim. Vilnaan,Pietariin tai Osloon eikä Keski-Eurooppakaan ole kaukana.Lomaa on elokuun puoliväliin.

Nuorekas naisope

Kommentit (10)

usein Vilnassa

Jospa en olisi jo ehtinyt sopia muuta, olisin mielelläni lähtenty Vilnaan.
Vilnassa on muuten kuuma kesällä! Se on hyvä tietää, sehän on sisämaassa eikä merta lähelläkään. Muuten loistava kaupunkikohde kulttuurista ja kaikesta kauniista pitävälle. Vilna ei ole myöskään \"itäinen\" sillä tapaa kun monet muut \"ex-nl-maat\".

matkaan

Suosittelen sinulle Bilbaota tai yleensä Pohjois-Espanjaa. Olen pari kertaa käynyt, helppo liikkua, ystävälliset ihmiset, kauniit maisemat ja meri lähellä. Lennot Saksan kautta esim.
Terv. Vaeltaja

kaupungit

Edelliselle: aloittaja etsii matkaseuraa ja antaa vinkkejä mikä itseään kiinnostaa. Eli eli hae matkakohdevinkkejä niinkään. Jos joku on tulossa seuraksi, varmaan keskenään sopivat minne menevät.

utelias

Olen suunnitellut matkaa Barcelonaan viikoksi aikaisintaan heinäkuun 16 päivä,eli niillä nurkilla olisi mahdollisuus matkustaa...löysin eduhkon matkankin..Barcelonassa olisi sekä kulttuuria ja myös rantalomailun tuntua:)
Olisitko kiinnostunut samasta kohteesta?

lukaisin

Euroopan maantieteellinen kartta ei näytä uteliaalla (nimimerkki) olla hallussa, Barcelona on Etelä-Euroopassa ja keskellä kesää tosi kuumaa.

Nuorekas naisope

Barcelona on ollut pitkään toivelistallani mahdollisena matkailukohteena. Valitettavasti kaupunki on todellakin liian kuuma minulle tähän aikaan vuodesta.
Kitos vinkeistä, joita on tullut. En ärsyynny ollenkaan kohteiden kuvailusta.Sopivaa ehdostusta ei ole ilmaantunut, mutta esim. tämän aamun Hesarissa on houkuttelevia kaupunkilomamainoksia -kannattaa katsoa.

Nuorekas naisope

apila

Ootko jo tehnyt päätöksiä matkan suhteen?
Minua isosti kiinnostaisi esim Kroatia Istria! Vaikuttaa oppaiden mukaan tosi mielenkiintoiselta paikalta. Slovenia kiinnostaa myös...ehdottele jos tiedät jo sinua kiinnostavan paikan:)

matkaan1

Kroatiassa on myös kuumaa, eli Adrianmeren vaikutusta, kaksi mannerta lähekkäin. Jos haluaa rantalomalle on etsittävä seutu jossa on laaja merialue lähellä. Meri näet vilvoittaa ihmeesti.
Gdansk? Se on pohjoisessa ja meren rannalla? Gotlanti eli Visby, mahtava kaupunki ja saari, ei kuumaa keskellä kesääkään vaikka lämmintä ja aurinkoista onkin.
Olen viettänyt aikoinaan kesiä seillä ja nyt teen sinne lomamatkoja vuosittain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat