Kreetalle elo- tai syyskuussa

Kalamares

Paljon matkustellut 63 v. nainen (hetero/naimisissa)
etsii matkaseuraa naisista Kreetalle elo- tai syyskuussa. Asun pääkaupunkiseudun lähellä.

Olen paljon matkustanut myös äkkilähdöillä, mutta niissäkin yksistään matkustava joutuu pulittamaan lisämaksua.

Olen ollut Kreetan Iraklionin Kokkini Hanissa, Hanian Nea Chorassa, Kato Staloksessa, Agia Marinassa, Plataniaksessa, Paleochorassa, Kalivesissa ja Rethymnonissa.

Suosikkini on Rethymnon (mielummin vanhan kaupungin lähellä) ja pienistä paikoista Paleochora.

En ole yöjuhlija-tyyppiä, kävelen mielelläni, en jaksa maata rannalla koko päivää. Kreikkalainen > kreetalainen ruoka on mielestäni tosi hyvää.

Kommentit (2)

Kreikkaan minäkin

Hei
Yritän saada vielä viikon matkaa elokuun alkupuolella Kreetalle jossa en ole koskaan vielä ollut. Kyllä Kreikan joku muukin saari käy koska paikkoja ei varmaan enää monia löydy näin nopealla aikataululla. Olen suunnilleen samanikäinen heteronainen, perheellinen. Olisin iloinen jos olisi joku tuttu jo mukana täältä yhtämatkaa tai sitten tavata paikan päällä iltojen kävelijäksi ja syömis- ja juttuseuraksi. Kirjoittele simala60@luukku.com

Honey_Bal

Hei,
oletko saanut jo seuraa Kreetalle? Minä lähden mieluiten Kreikkaan aikaisintaan 6.8. ja viimeistään 13.8. kahdeksi viikoksi.

Olen ihan tavallinen 52-vuotias pääkaupunkilainen nainen, joka haen lomaltani ihanaa kreikkalaista ruokaa, vapautta, lämmintä aurinkoa ja aikaa lukea vaikka kirjaa. Ei mitään suurta ja ihmeellistä. Yksin matkustamisessa on parasta se, että voi syödä rauhassa ja katsella muita. Matkaseuraksi hyväksyn ihmisen, jonka kanssa jakaa kokemuksia. Illan kohokohtana on yleensä rantabulevardilla kävey ja parhaan ruokapaikan löytäminen. Kaverin kanssa on mukava syödä ja viettää aikaa rupatellen. Entä sinä?
terveisin honey_bal@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat