Diipadaapaa

Z............h

Olen lukenut muutaman kuukauden ajan naita juttuja talla sivustolla. Mielenkiintoista olisi lukea enemman erilaisia juttuja lukijoiden matkoista. Siis matkoista ilman kommetteja siita onko matka valmismatka tai ei. Tarinoita, joista voisi olla apua jollekin toiselle. Huvittavaa on ollut lukea kuinka saadaan riita aikaiseksi siita miten kukakin matkustaa. Eiko mieluummin olisi kivempi lukea kokemuksista eri kohteissa tms.? Vai onko tama palsta joidenkin vakiokirjoittajien, jotka tuntuvat tunnistavan toisensa teksteistaan, omaa valtakuntaa jonne muilla ei ole asiaa?
Olen siis lukenut tata sivustoa, olen myos matkaillut paljon seka valmismatkoilla ja omatoimisesti. Ja en ole myoskaan luki- tai kirjoitusvikainen, koneessani ei vain ole suomalaista kirjaimistoa....

Kommentit (12)

Kaktus

Aloittaja on oikeassa, matkoista on tarkoitus keskustella. On hyvä saada tietoa mahdollisesta tulevasta kohteesta niiltä henkilöiltä jotka ovat siellä käyneet aikaisemmin ja tietävät kertoa nähtävyyksistä, ostospaikoista, hotelleista, yleensä kohteesta.
Sain erinomaisen hyödyllistä tietoa kun kysyin Islannissa käyneiltä matkaajilta heidän kokemuksiaan ko. maasta.
Pienet matkakertomukset ovat myös mielenkiintoisia lukea niistäkin maista joissa itse on käynyt, toinen ihminen voi kokea kohteen toisin kuin itse on kokenut.
Toivon mielenkiintoista keskustelua matkailua harrastavilta kirjoittajilta.

viritelmä

Hakusanat: vakikirjoittajien... oma valtakunta...
paljon matkaillut...

Tuskinpa kirjoittajia huvittaa kun törkyä tulee jutun perään. Joskus ne on merkitty \"kevennyksiksi\" Tai väitetty suoraa valehteluksi. Aina kuitenkin kuuluu \"häirikköryhmään\" ?
Jännä muuten kun on kuukausia lukenut sivustoa,
eikä tunne sivuston tyyliä.
Varsinaisia matkajuttuja ei ole kuin pari kolme.

komppaan

Aloittaja on oikeassa siitä mikä on palstan tarkoitus. Myös siinä että muutamat ns. vakikirjoittajat (itse itsensä määritelleet) sanelevat mitä saa kirjoittaa, minne matkustaa jne. Pilaavat palstan toisin sanoen. Harmillista mutta vanha sanonta kuuluu: asiat menee tyhmimmän mukaan. Viime mainittu syystä että ne tyhmätkin pysyvät kyydissä.

Tirlittan

Monelle on varmasti iso kynnys kirjoittaa tänne matkoistaan kun heti ilmestyy irvaileva kirjoitus perään.

Tuore ja hyvä esimerkki Diipadaasta on Mitä kuuluu ketjussa tuo pakko nauraa kommentti.

komppaan

Tulikos tTirlattanille mieleen että ihan kaikkein ahkerimpana itse irvailet muille. Eli ei ihme jos saat ikäänkuin potut pottuina eikä siinä \"kalifin arvo\" vaakakupissa paina! Eli ensin oma pesä puhtaaksi, sitten sohit sormellasi muita, jos kanttia on.
Tämä ei ole matkailua, mutta vastaus \"sokean\" viestiin.
Onko selitys se että vanhalla iällä ihminen tekee mitä vaan? Enkä tarkoita itseäni, en ole vanhus.
Tämä palsta menee aina vaan hullummaksi... eli puupaapuupaapuupaa.

sekaisin sekaisin

Matkaopaslehti kirjoittaa Kreikasta asialliseen tyyliin.

Nyt kun vielä suljette tuon konkurssihöpisijän ja tyhjänpäiväisen räksytyksen niin hyvä

On uskomatonta,vaikka suoraa kohteesta tulleet antaa selkeän kuvauksen maan tilasta niin yksi onneton syyttää valahtelijoiksi ja vääristelejöiksi..

rakiarakia

Tottakait kirjoittaa ylipositiiviseen tyyliin, siitähän ne matkanjärjestäjät lehdelle maksavat! Mutta vain tyhmät uskovat kaiken mitä leperrellään, lakkokin on vissiin erittäin positiivnen asia, ihan neljän tähden juttu!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat