Matkaseuraa rantalomalle

Lena

Olen keski-ikäinen, työssäkäyvä naishenkilö (hetero ja parisuhteessa). Mielessä rentouttava rantaloma jossain Välimerellä ajalla heinäkuun loppupuoli- elokuun alku. Viikon matka etusijalla, toki kaksikin viikkoa onnistuu riippuen lähtöpäivästä.
Kreikka , Portugali, Kroatia itselläni etusijalla.
Jos jollain(nainen) on samoja ajatuksia, voidaan tehdä jatkosuunnitelmia. Asun pääkaupungissa.Myös jokin kaupunkimainen kohde käy, ellei se ole kovin etelässä (kuumaa!).

Kommentit (8)

ilona

Hei!

Olen 39 vuotias rento,innokas ja huumorintajuinen nainen vailla myös matkaseuraa...Itselläni alkaa heinäkuun puolenvälin jälkeen loma ja tahtoisin matkustaa Barcelonaan...siellä olisi sopivasta rantalomailua ja nähtävyyksiä:) Sääennusteet lupailevat juuri tuolloin heinäkuun loppuun ja elokuun sateista suomeen...pitäneekö kuiteskaan paikkansa...en tiedä mutta joka tapauksessa en halua koko lomaani täällä viettää..
Mitä mieltä olet ja mitkä ovat suunnitelmasi?

Kesäterkuin: Marjaana

Lena

Minulla on nyt selvinnyt suunta eli se on Kreikka. Isossa kaupungissa en halua lomaani viettää keskellä kesää, kaupunkilomia sitten keväästä ja syksystä.
Kolme kohdetta Kreikassa on valinnaisia, vielä en ole varannut. Kreikan rantalomissa on myös kaupunkimaisia kohteita, kokemusta on sen verran että osaa valita sopivan hotellin eli jotain vaatimuksia on hotellin suhteen.
Työn vastapainoksi haen suhteellisen rentouttavaa lomaa, jotta jaksaa taas purtaa... vaikka lomaa on kyllä vuoden varrella sen verran että sitä voi ripotella pitkin vuotta.
Sinua ilona ei varmaan Kreikka kiinnosta?

ilona

Ei,Kreikka ei minua ikävä kyllä kiinnosta mutta itse tykkään käydä myös syksyllä ja keväällä Euroopan maissa....4-5 päivän tutustumiset on tosi piristäviä syksyn arkiin...eli paljon on vielä näkemättä ja ehkä me joku yhteinen kohde joskus löydetään:)

tipitii

Jos vielä kaipaat (itseäsi pari vuotta vanhempaa)matkaseuraa, niin laitappa viestiä. Barcelona sen verran mukava paikka, että lähtisin sinne mielelläni neljännenkin kerran:)Tosin lomani alkaa vasta 3.8...

t: tipitii@gmail.com

Kreikkaan elokuussa

Hei
joko Lena olet varannut lomakohteesi ja löytänyt matkaseuraa? Olisin itse lähdössä Kreetalle tai johonkin muuhun Kreikan saarista (riippuen missä vielä tilaa) elokuun alkupuolella viikoksi. En ole siellä aiemmin ollut joten matkaseura olisi tarpeen. Olen keski-ikäinen, heteronainen, perheellinen myös. Kirjoittele simala60@luukku.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat