Tiukempi linja

ehdotus mietintään

Lehdellä voisi olla tiukempi linja siitä mitä täällä saa kirjoittaa eli olisi hyvä pysyä asiassa. Se on matkailu.
Olisiko mitenkään mahdollista sulkea joku ip pois keskusteluista ilman että on kirjautumispakko. Jos on pakko kirjautua,se taas lisää vastuuta, lisää kustannuksia, kun koko ajan täytyy jonkun valvoa palstaa jne.
Nuo täysin järkeä vailla olevat kiusaamisviestit ovat niitä joita tarkoitan. Ei niitä kovin monesta ip:stä voi tulla.
Toki jollain on mahdollisuus kirjoittaa useammalta koneelta ja myös kirjastoista.
Asiankuulumattomat viestit, joissa viitataan erittäin usein myös lehden ylläpitoon, olisi hyvä saada karsittua pois.
Tällä menolla ei palstasta ole iloa kelleknään, noista kiusanhengistä en tiedä kylläkään. Mutta pitääkö asioiden aina ja tässäkin tapauksessa, mennä sen hulluimman mukaan?
Tämä on mielipiteeni, ja kaino ehdotukseni.

Sivut

Kommentit (17)

Peace

Enempi minua ihmetyttää, miksi me muut vaivaudumme vastaamaan ärsyttämistarkoituksessa lähetettyihin viesteihin? Tässä olisi parantamisen varaa meillä kaikilla:)

Hauskaa viikonloppua!

kiitos

Itse pidättäydyn vastaamasta noihin \"jonkun\" koko ajan postaamiin herjoihin, mutta kyllä niihin reagoidaan näköjään. Eivätkä ne lopu vaikka niitä ei kommentoi, näkyy niitä ketjuissa koko ajan, nimmaria vaihdetaa ja uutta pökköä pesään.
Jos kaikki sataprosenttisesti jättäisivät ne omaan arvoonsa arvottomaan, se kyllä ehkä auttaa. Mutta tuo \"asiakkaan\" poisheitto olisi hyvä keino.

Tirlittan

Omasta puolestani sanon jälleen kerran että muutaman itseenkohdistuvan herjan ja törkyviestin pystyy ohittamaan helposti, mutta kun se on jatkuvaa, jokapäiväistä,niin ärsytyskynnys madaltuu.

Vaikka kuinka tietää herjaajan tarkoitusperät ja ymmärtää jotta ne olisi fiksuinta jättää omaan arvoonsa niin sitä lähtee mukaan ja vastaa kiusaajalleen.

neonazi

Ehdottomasti tänne pitää saada vaikka viiden hengen raati joka käy kaikki viestit läpi ennenkuin ne tulevat tänne näkyviin. Jos viestissä on yleisen linjan vastaisia mielipiteitä poistetaan viesti automaattisesti ja julkaistaan vain raadin mielipiteen mukaiset viestit.

Sensuuri ehdottomasti koska täällä on niin paljon ihmisiä jotka ovat eri mieltä minun kanssani.
Heitä kutsutaan häiriköiksi koska eivät osaa olla minun kanssani samaa mieltä.

Kiitos aloittajalle

Aloitus on todella hyvä ja erittäin aiheellinen,
kiitos aloittajalle että otit asian esille.
Erään tunnetun häirikön kohdalla olisi syytä panna lappu luukulle.

Siellä vielä

Tämä on mielestäni komas tai neljäs matkailusivusto, minkä joku tai jotkut ovat terrorisoineet pilalle.
Huomio ei enää kohdistu keskusteluun mtkakohteista tai kokemuksista ja kuttuiluun toisten mieluiiteistä. Onneksi on ainakin yksi, joka on säästynyt tai säästetty tältä kauhukirjoittajalta.

maijki

Ehdottoman tylsää, että ennen niin hyvä palsta on mennyt aivan piloille näiden täysin asiattomien juttujen vuoksi. Eikö ihmisillä ole todellakaan muuta tekemistä? Jos on peliriippuvuus sairautta, niin taitaa olla tämä häiriköintikin. Mistähän löytyisi kiva, \'puhdas\' matkailupalsta - muualla on tosi hiljaista. Luulisi että tuolla toimituksessa olisi ihan täyspäistäkin porukkaa vähän valvomassa lehden mainetta, joka tässä on todellisessa vaarassa.

Mutta oikein mukavia lomia kaikille matkustavaisille! Italia jo odottelee ;)

Tirlittan

Onneksi kuitenkin osaamme eroittaa toisistaan asialliset kirjoittajat ja häiriköt, kuin myös suodattaa asian roskasta.

Onhan niitä muitakin matkailupalstoja, mutta niiden saaminen vilkkaiksi vaatisi kaikkien vakikirjoittelijoiden yhteistä päätöstä siirtymisestä.
Ja todennäköisesti hetken kuluttua olisi sama meno päällä sielläkin, ilman kirjautumista tai tosi tiukkaa valvontaa.
Olisi mukavaa keskustella matkailusta ilman lieveilmiöitä!

Igors

Hyvää kesän jatkoa vain kaikille, siis ihan kaikille. Tosin täällä Porissa tuo kesä ei kylläkään juuri tällä hetkellä ole parhaimillaan.

Siis oletteko vakikirjoittelijat edes kokeilleet noita VALVOTTUJA matkailupalstoja? Itse olen:

a Yrittänyt olla täällä vastaamatta moneen täysin provomielessa kirjoitettuun.

b Vähentänyt kirjoitteluani kun olen hetken aikaa jollakin foorumilla vieraillut ja huomannut että suurin osa kirjoittelusta keskittyy vain johonkin muuhun kuin matkailusta kirjoitteluun. Mikäli vielä ylläpito ei korviaan moiseen menoon heiluta niin miksi sitten siellä viihtyisi.

c Ryhtynyt kirjoittelemaan muualla (löydätte kyllä nimimerkkini) ja katsonut saako vierailevani foorumi muita kirjoittelijoita. Tämä tapa vaatii kuitenkin pitkäjänteistä työtä sillä mikään ei hetkessä muutu. Niin, ja ei yksikään asiallineenkaan foorumi kirjoittelijoita saa jos ei kukaan niissä käy, edes kokeilemassa.

Olen kyllä ajatellut että ei tuo niin parjattu moninimimerkki mahtavista kirotusvirheistään huolimatta mikään tyhmä tyttö ole. Ajatelkaas kuinka monta klikkausta foorumi saakaan kun me \"viisaammat\" sitten häntä ojennamme. Varmaan moni saakin hieman tyydytystä moisesta mutta eihän tuo nyt kuitenkaan ihan aikuisen oikeasti kuuluisi matkailun keskustelupalstan ykkösaiheeksi.

mummon mies

Igorsilta asiaa.Mainostajat ja lehtitalo tykkää klikkauksista,ja niitähän tulee riitaketjuille.
Tuskin kukaan kuitenkaan uskaltaa tänne enää kirjoitella asiaa kun aina haukutaan.

Tirlittan

Olet oikeassa, aina kommenttini jälkeen ilmestyy näitä Tirlittan sitä, Tirlittan tätä herjoja.

Kun vertaa omien kommenttieni määrää, niin niissä poistoprosentti on aika alhainen.

Ile

Matkailusta on mukava kirjoitella ja etenkin lukea mukavia juttuja. Tämän palstan siistiytyminen ei kielloilla tai valvonnalla parane, kuten ei juuri mikään muukaan asia maailmassa. Surullista luettavaa tuo jatkuva haukkuminen ja toisten asioiden \"tietäminen\" on.

Minun ehdotukseni on että yritetään kertakaikkiaan vaieta kuoliaiksi kaikki epäasialliset kirjoitukset, koskevat ne sitten itseä tai jotakin muuta. Riitaanhan vaaditaan yleensä kaveri ja mitä vähäisemmäksi saamme riitaan reagoivat,sitä vähemmän ketjut kiinnostavat riidanhaastajia. Toivottavasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat