Kannattaako vuokrata talo Thaimaasta

Kimmo

Olen kierrellyt Thaimaassa vuosien ajan eri puolilla ja asunot hotelleissa. Nyt olen pari vuokrannut talon Thaimaasta esim. viimeksi www.thaimaanvuokraasunnot.com kautta. Tulee paljon halvemmaksi kuin hotelli ja hommat todella toimii. Miksiköhän niin moni vieläkin käy niissä samoissa hotelleissa? Ei se nt sen kummempaa sinänsä ole kuin vuokrata talo Lapista, suosittelen kokeilemista.

Sivut

Kommentit (16)

Tättis

Kiitos Kimmo!

Tuli osoite kuin tilauksesta.
Olen harkinnut kämpän vuokrausta 3 viikoksi ensi talvena.... jos vaan pääsen livahtamaan töiltä.
...ja puolison suostumaan.

Jutta

Toihan on hyvä idea, kävin sivuilla ja siellähän on vielä vapaata ensi kaudella. Täytyy varmaan yrittää varata joku pätkä, Mae Phim missä talot sijaitsevat on tosi kiva paikka olen käynyt kerran.

Zorbas

Haiskahtaa taas piilomainonnalle. Mikähän taho nyt on kyseessä, kertokaahan? Jutta on todennäköisesti sama heppu kuin aloittaja Kimmo. Vähän kuin Mikko ja Maija jne. Etu travelin piilomainoksessa. Tästä syystä en tule vuokraamaan Kimmolta.

Masa

Mieluummin vuokraan talon suoraan thaimaalaisilta. Tarjolla on pilvinpimein erittäin tasokkaita vuorta-asuntoja, moninkertaisesti halvemmalla kuin suomalaisilta.

Masa

Korjaan: vuokra-asuntoja. Koska en ole piilomainostaja, en anna tietyn vuokrausfiman nettiosoitetta tähän. Mutta laittakaa googleen vaikkapa rent a home thailand, niin saatte paljon vaihtoehtoja.

Jutta

Toikin on varmaan hyvä vaihtoehto, itse en kyllä tiedä uskaltaisiko maksaa varausmaksua ym. paikalliselle. Osaavatko Englantia? Ovatko talot rannalla tai ns. ihmisten ilmoilla? On varmaan kuitenkin selvittämisen arvoinen asia. Kiitos vinkistä

Ps. En ole Kimmo vaan Jutta, eikä mulla ole markkinoida yhtään mitään. En tiedä mikä on Kimmon tarkoitus.

Jutta

Onko kellään antaa muita hyviä vinkkejä mistä voisi vuokrata talon tai huoneiston Thaimaassa, tämä kyseinen vaikuttaa ihan hyvältä, mutta jos haluaa jonnekin muualle?

MK

Joo on tullu makseltua ennakkomaksuja Thaimaalaisille yrittäjille ja loput sitten paikan päällä , eikä mitään ongelmaa ole ollut :)) Aina on kohteet olleet ilmoituksien mukaiset

kukin tyylillään

Aloittaja sekä Timo on oikeassa. Mutta täytyy muistaa että eräille keskikaupungin viidentähden viritys on loman oleellisin asia. Mikään muu ei merkkaa mitää. Mikäpäs siellä sitten on kirjoja lukiessa ja välillä käy ärsyttämässä ravintolan henkilökuntaa.

Hiekkakirppu

Miksei kannattaisi ? Oma 75m2 2010 valmistunutta taloanikin olen vuokrannut ja kaikki on sujunut tosi hyvin aina. Rayongissa 200 m päässä 11 km pitkästä rannasta. Ei mitään piilomainontaa sanon vaan suoraan että varattavissa 2013 maaliskuusta eteenpäin vaikka joulukuussakin. Onhan noita ilmoita ilmaiseksi palstojakin kaikkien nähtävillä vaikka kuinka, miksei sitten täälläkin voi mainita ??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat