Olisiko vihdoinkin aika tehdä kirjautuminen pakolliseksi täälläkin?

Anja

Näitä viime päivien kirjoituksia ja ylösnostoja lukiessa varmaan moni muukin on tehnyt sen johtopäätöksen, että kirjautuminen pitäisi tehdä pakolliseksi täälläkin, aivan kuten nykyään on käytäntö jo kaikilla kunnon keskustelupalstoilla.

Ei noita turhanpäiväisiä höpinöitä huvita seurata, koska täällähän pitäisi jutella matkailuun liittyvistä asioista! Mitä mieltä olette, te muut matkailun ystävät?

Sivut

Kommentit (35)

symppis

Olen täysin samaa mieltä. Kirjautuminen ja valvonta. Törkyviestistä heti ulos.

Siis tämähän on täysin sairasta nykyisellään.

Oli muuten hassa sattuma. Aioin juuri avata ketjun otsikolla \"onko matkailusivusto ?\"

Aihetta on nostettu näkyville jo parissakin ketjussa. En oikein ymmärrä lehtitalon ajatusmallia.

ernesto

täältä on poistunut monta oikeeta matkailijaa, vielä sellaisia että kynä totteli sekä piristäviä aiheita,kommenteja.

Olen huomannut itsestä että käyntikerrat on harvassa. Turhaa tulin tänääkin.

Muutoin on sama,jos eivät korjaa toimintaa,niin se on heippa.

Igors

Tuosta asiasta käytiin jo aikaisemminkin \"kädenvääntöä\" Nähtävästi vain edelleen ylläpidolle on tärkeämpää mahdollisimman paljon klikkauksia, siitähän se tuotto tulee. Ei tunnut lainkaan häiritsevän sellainen seikka että tämä foorumi todella antaa rähjäisen kuvan myöskin itse lehdestä.

Ei tunnut tällä foorumilla muutosta tuleman. Itse olen hieman \"äänestänyt\" tietokoneellani ja vähentänyt kirjoitteluani. Olen osittain koittanut kirjoitella eräällä täälläkin mainitulla foorumilla mutta ikäväkseni siellä ei oikein muita kirjoittelijoita näy.

Nyt en tarkoita tuota Paikka Auringossa foorumia, vaan sitä joka tuotti asiallisen vertailun valmismatkan ja omatoimimatkan kustannuksista. Tosin hieman kaipaan vielä PA sivustoa sillä siellä ko henkilöllä oli vain muutama nimimerkki joten kun jätti nuo sen siellä esilletuomat herjaukset lukematta niin sillä siitä selvisi.

Mitäpäs jos me omalla nimimerkillämme kirjoittelevat jättäisimme tämän foorumin viikoksi rauhaan, niin uskoisin että se olisi sellainen viesti jonka ylläpito aivan varmasti joutuisi ottamaan huomioon.

kulkuripoika

Ei nuo välitä (lehtitalo) Täällä on vällillä kuin suljetulla tossutehtaalla,eli hyvin hyvin hiljaista. Mutta ylläpito lataa pitkin päivää omiansa ja nostelee ikivanhoja värssyjä ylös, eli toimii kuin pakkoruokinta sairaaloissa.

Toki hyväksyn ajatuksen koska en täällä yleensäkään viitsi kelata.

sama vilppi täällä

Ei kannata. Turhaa toimintaa. Ei auttanut kirjautuminen Paikka auringossakaan,kun ylläpidolla oli satoja nimmareita millä se sivustoa kuljetti.

Pelkkää petosta tällaiset sivut

Ulpukka

Lopetetaan kirjoittelu kokonaan.Samaa pilkkaa,mollaamista ja muiden asiallisten kirjoittajien mustamaalaamista kuin PA-sivuillakin.
Valitettavaa, mutta totta.
ps.onko PA-sivuston ja Matkaopas lehden ylläpito sama,luin tällaisen väitteen joskus?Jos,niin sitten en ihmettele.

Anja

Käsittääkseni keskustelupalstojen ylläpidon rooli on valvoa, että sivustojen eettisiä ym. sääntöjä noudatetaan. He myöskin puuttuvat käyttäjien ilmoittamiin asiattomiin viesteihin poistamalla niitä tai viime kädessä poistamalla jopa jonkun käyttäjän osallistumisoikeudet. Ylläpito on lähinnä tekniikasta ja sivuston toimivuudesta vastaava organisaatio.

Enpä usko, että sieltä käsin (ellei lehden toimitus sitä halua) lainkaan osallistutaan keskusteluun. Kyllä nuo keskustelujen varsinaiset häiriköijät, tosikirjoittajia haukkuvat ja puuta heinää suoltavat taitavat olla samoja henkilöitä, jotka kirjoittelevat eri nimimerkeillä. Kirjautumispakko poistaisi ainakin satunnaiset sotkijat. Harmittaa kyllä meidän asiallisten käyttäjien puolesta!

PA -sivu 3 vuotta

Vastaus Ulpukalle. Kyseessä on sama henkilö. Muistat ehkä Pihlajaisen,sintun ja Siruttaren.

Siellä oli kirjautumispakko,mutta nainen on ylläpidossa töissä,mikä mahdollisti nuo nimmarivääryydet.

Sama ylläpito,sama rouva hoitaa nyt tätäkin sivustoa.

Joten toiveita paremmasta ei ole.

Taru

Voiko noihin osallistumisoikeuksiinkaan puuttua, jos joku kirjoittaa viestejään eri koneilla, esim. kirjastoissa?

Jossakinhan ehdotettiin nimimerkkikieltoa. Siinä voisi olla ideaa siinä mielessä, että ei olisi tiettyä nimimerkkiä, jota kadehtia. Tosin se voisi poikia jopa vainoharhaiselta tuntuvaa arvuuttelua siitä, kuka viestien takana on. Itse kun en ole minkään palstan \"sisäpiiriläinen\", niin olen tätä touhua katsonut aika lailla ihmeissäni.

Asiallisella palstalla voisin hyvin kirjoittaa vaikka koko nimelläni, mutta täällä en kyllä suoraan sanoen uskalla.

PA-sivu 3 vuotta

Vastaus Anjalle. Tuo nainen on ylläpidon töissä. Henkilö joka Tirlittania mollaa joka tilanteessa.
Alkoi jo Paikka auringossa sivustolla. Tirlittan oli siellä Pelakuu nimmarilla. Muut vihan kohteet
on Igor ja Moninainen täällä käi Korusana nimmarilla.
Nuo sekavat turhat nostot oli häirikön joku kiukunpurkaus.
Kirjoittaja,jonka viestejä poistetaan jopa kolmekymmentä vrk,olisi selvä suljettava.

Martta

En pidä uskottavana, että matkailusivuston oma ylläpito häiriköisi sivustolla eli sahaisi omaa jalkaansa.

Mielestäni häiriköille ei pidä suoda liian helppoja voittoja. Ei siis kannata kiinnittää erilaisiin puskasta tuleviin asiattomiin heittoihin mitään huomiota. Ne eivät ole sen arvoisia.

Lämpimiä ajatuksia kaikille asiallisille kirjoittajille toivottaa

Tirlittan

Täällä on tällä viikolla ollut meno kuin Villissä lännessä konsanaan ja olo on ollut kuin lainsuojattomalla.
Pelkkä kirjautuminen ei riitä vaan se vaatii napakkaa otetta myös ylläpidolta, vaikkakin ajatus siitä että saisi kirjoitella aivan rauhassa tuntuu houkuttelevalta.

Tuo ohje joka on usein annettu jotta jokainen huolehtikoot itsestään ei toimi täällä, se on jo nähty.
Tiedän tuon itsestänikin, sillä vaikka kuinka päätän jotta en törkyviesteille korviani lopsauta, mutta kun sarjatulena tykitetään kakkaa silmille niin siitä ärsyyntyy ja provosoituu ja se on sitten siinä.
Ei muuta kuin hellurei ja soitellen sotaan!
Omasta mielestäni en kuitenkaan aivan sitä pahinta törkyä ole sivustolle sylkenyt.

Tänään on poistettu ketjuja joissa sekä aihe että avaus ovat olleet asiallisia.
Ei tunnu aivan oikealta toiminnalta että ylläpito poistaa koko ketjun sillä perusteella että häirikkö siellä mellastaa tai peräti ennaltaehkäistäkseen häirikön aktivoitumisen.

Olen valmis noudattamaan Igorsin ehdottamaa boikottia, eihän tälläisessä naurettavassa hurlumhei sirkuksessa ole mitään tolkkua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat