Lomamatkat / politiikka

symppis

Mielikuvat : Politiikka on likaista peliä,kähmintää, oman edun ajamista.

Lomamatkat nautinnollisia, rentouttavis,elämän suola.

Kustannukset: Politiikka vie kaikki rahat ihmisiltä

Lomamatkat nipistää jonkun satasen,tosin yllärajaa ei siinäkään ole.

Yhtistävät tekijät: Politiikot lomailee mielellään. Yleensä jollain verukkeella,että muut maksaa.

Lomamatkat rajautuu yleensä politiikan maksuihin.

Hyödyt:
Politiikassa sitä ei tahdo syntyä.

Lomamatkat piristää jopa työntekoa,terveyttä. Erittäin hyvä harrastus.

Haitat:
Politiikka sotketaan jopa matkailusivustolle.

Lomamatkat Mieliala kärsii törkykommenteista.

Sivut

Kommentit (18)

symppis

Ei sitten tosikoille. Varoen vakavailmeisille.

Siinä on ainoastaan viisi ryhmää joten lisää saa julkistaa sekä noihin teemoihin uutta näkemystä.

Sommittelu ei aivan totellut ajatusta,mutta hyväksytään koneen muotokieli.

Tirlittan

Minä henkilökohtaisesti en toisi politiikkaa matkailusivuille, eikös sille ole olemassa aivan omat foorumitkin?

Minä olen poliittisesti sitoutumaton mutta siitä huolimatta minut on täällä leimattu milloin komunistiksi, milloin olen ollut tyhmä peruspersu, aina tilanteen mukaan.
Ai niin, onhan minulla ne punaiset linnunpöntöt...

symppis

Olet täysin oikeassa. Ajatus oli että politiikan
osuus jauhettaisiin tässä ketjussa, ei joka perhanan rimssussa. Täällä rysitellää neukitellään,käytään sotia,eli matkailuasia kärsii.

Ainoa missä politiikka kohtaa matkaajan on eräät lakisääteiset touhut raja-asemilla,maahan tulo /poistuminen.Valuutta kurssimuutoset.
Eli hyvin vähän,eikä sitäkään vähää tarvi kirjoitella korostetusti.

muistutus

Nimenomaan kreikkalaiset poliitikot ovat ajaneet maansa tuhon partaalle. Etupäässä ne, mutta muitakin \"syyllisiä\" on.
Joka maata hallitsee hallitus eli politiikkaa ja valtiota ei voi erottaa toisistaan.
Olemem jo joutuneet takaamaan niiden valkoja, rahoja tuskin ikinä saadaan Suomen valtion tilille oikeesti, vaikka U. jotain sellaista kertookin.
Olisi viehkeätä jos nuo kreikkaidealisit ja -fanaatikot joutuisivat maksajiksi, mutta taitavat olla sen verran köyhiä, ettei tilillä ole katetta siihen.

kommentoija

Varma merkki \"komunistista\" on se kun matkaa säälittävän usein Venäjälle! Sinä kalifi et voi säädellä mitä sivuilla kirjoitetaan, vain sinut ikävät viestisi joutuvat silloin tällöin poistoon, eli se luuta lakaisee kyllä.
Näkee ettet omaa minkäänlaista sisäpiirin yhteiskunnallista tietoutta, mutta ei haittaa.

symppis

Sinä ett erota mitään. Missä silmälasit ?

Kukaan ei ole erottamassa hallitusta valtiosta.

Mutta lomamatkailu yritetään erottaa politiikasta.

Ei ihme että touhu sekoilee kun lapsenmieliset huitelee pilvenreunalta.

symppis

Kalifi pistää törkyä oikein urakalla. Liki neljäkymmentä poistoa kahdessa päivässä kertoo aivotoiminnan tasapainosta.

Aika yleistä politiikkopiireissä.

hauska harmi

Varmaan juttelee niiden satojen nimimerkkiensä kera. Todellinen matkailun sisäpiiri. Myöskin aika pienellä kehällä. Voinee jo korvat heilua.

Siitähän juontaa nämä \"kaverilta kuultua\" \"Tuttavaperhe\" ja muut verukkeet.

Hämmästelijä

Mä ihan oikeesti niin pal ihmettelen, että valitseeko joku tosiaan matkakohteensa poliittisin perustein. Tosi paljon jää näkemättä ja kokematta mokoman takia. Minua ei kyllä häiritse pätkän vertaa maan poliittinen suuntaus matkakohdetta valitessani, onhan sitä suomessakin kaikenlaista kantaa.

Vai onko vaan niin, että joku tykkää hämmentää ja ärsyttää noilla politiikka kommenteillaan.

------------

kalifi ei kyllä politiikassa menesty edes takahikinä peusosastoa pitemmälle. Tosin en tunne vasuripiirejä mutta diplomatiaa tarvitaan, sovittelutahtoa yms. Tämä on totuus, tiedän oman toimintani perusteella, ja muualta kuin korpikyliltä.
Poliittinen kannanotto on sekin kun kehuu Kreikan maasta taivaaseen, vaikka tirkistelee vaaleanpunaisten silmälasien läpi kohadda Kreikka.

sisäpiiri ulkona

Otin poliittisesti kantaa,pistin sokeria kahvin sekaan. Kuppi on Eglannista,kahvi Golunpialaista,
sokeri Tanskasta. Hämmentelin Fiskarssin Koreasta tuottamalla kotimaisella lusikalla.

Sovittelua,neuvottelutaitoa. Valheet pahenee,kolumnisti,päätöntoimittaja,euroopan tuntia,50 saarta uimalla, matkailuasiantuntia,
kunniatohtori sexsitautien osiolla,

Pikku puutteet: Riitaisa sekava räyhääjä,asiasta poikeava,huolimaton ulkoinen olemus,ketjupolttaja,
mitätön kielitaito, auttavasti vain suomi.

rea-listi

Aamuteeveestä kuultua: Egyptiin on lomamatkailu supistunut huimasti, syy maan poliittinen tilanne. Asiayhteys oli poltiikan puolella eli Egyptin vallit. ja vielä väitätte ettei politiikalla ole mitänä tekoa matkustamisen kanssa. Itse kukin toki voi mennä minne vaan joetnkin pääsee. oletteko yrittäneet Afganistaniin ja jos, millaista oli?

ei kärjistyksiä

Pisara meressä. Vaaleja tulee ja menee. Joissakin maissa kultuuri on tempramentisenpää kuin täällä.

Myöskin urheilu on eräissä kohteissa vaarallista.
Jalkapallokiihkoilijat riuhuu joskun epämukavasti.
Koheltaminen ei kohdistu turisteihin, mutta sekaan jos joutuu,niin mustelmia voi tulla.

selvennys

Voi ei, kalifi on todellakin tynnyrissä elävä! Ei tiedä mikä \"sisäpiirin tietoa\"!! pakko kertoa neidille että sitä saa toimimalla aktiivisesti puolueissa. Siellä ollaan koko ajan ajan hermolla. Puolueen voi valita, omalla kohdallani on asiat hyvin, \"ykkösketju\" on omasta puolueesta ja linkit toimii.
(nyt se tietysti ihmettelee ja kysyy mikä on ykkösketju)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat