Oletteko hyödyntäneet hyviä matkatarjouksia?

Anja

Oletteko hyödyntäneet hyviä matkatarjouksia joihin pitää tarttua saman tien? Vai haluatteko miettiä matkanne tarkkaan ja vertailla hintoja?

Viime sunnuntaina varasimme Hesarin etusivun Lomamatkojen äitienpäivätarjouksista matkan tammikuulle, tarjous oli tosiaan 2 yhden hinnalla, kohteita oli paljon, mutta ne hupenivat tosi nopeasti! Aikaisemmin olemme ostaneet Stockan Hulluilta Päiviltä pari kertaa Finnairin lentotarjouksia, mutta niitähän on aina mahdollista miettiä muutama päivä etukäteen.

Kommentit (9)

haaveilija

Olen itse hyödyntänyt tarjouksia. Viime vuoden maaliskuussa varattiin matka kaksi yhden hinnalla tämän vuoden tammikuulle. Meillä oli mukana kolme lasta, joten edullinen matka oli, muuten ei olisi ollut varaakaan lähteä lomalle...saatiin vielä all inclusive hotelli. Niissä tarjouksissa todellakin kannattaa olla nopea, matkat varataan nopeasti ja varsinkin all inclusive hotellit varataa ensimmäiseksi yleensä loppuun. Olimme todella tyytyväisiä matkaamme :)

Ulpukka

Kyllä vain, paljonkin.Monta kertaa on käynyt niin, että katselen huvikseni edullisia äkkilähtöjä,ja parhaillaan olen ollut lomalla kaukana kotoa jo samana,tai seuraavana päivänä.

Kamppeet on hyvä olla valmiina matkaa varten hyllyssä ja minulla on.

Aina en ole tiennyt lähtiessäni muuta kuin maan, mutta kohde on selvinnyt perillä.

Jos on mahdollista lähteä nopeasti,hyötyy taloudellisesti jopa puolet esitehinnoista.

Minulla etuna,tai \"haittana\"on se ,että asun Helsinki-Vantaan lentokentän kupeessa, joten lähtö hoituu vaikka tunnin varoitusajalla.Kumipyörät kuljettaa minut lähtöpäähän kymmenessä minuutissa.

Nopeat lähdöt ovat tietyllä lailla jännittäviäkin,ei ennätä turhia miettimään ja odottamaan matkaa.Voin nykyisin lähteä melkein mihin vuorokauden aikaan tahansa,koska työ ei enää häiritse vapaa-ajan viettoani\"Menomonot\" sen sijaan ovat hyvin pysyneet jalassa.

matkaan

Travellinkillä on silloin tällöin alennettuja hintoja, koskee siis hotellien hintoja. Joskus ons sattunut tarjous kun on alkanut buukkaamaan lento+hotellipakettia. Mutta tarjoutsen perässä en juokse, mene sinne minne haluan, ja kun aika sopii.

työssäkäyvä

Työssäoleva ei voi hyödyntää eikä toisaalta ole edes tarve. Jos halpuus on ainoa täky, tarttukoot siihen kenellä ei muita mahdollisuuksia ole.
Kohde ja kiinnostavuus ovat omat kriteerini.

kiitos tyhjästä

Onko muuta työtä kuin nämä sivujen täytöt ?

Vain idiootti ostaa kalliin matkan jos sama on puoleenhintaan vieressä.

Toki onhanse yritettävä arvostus säilyttää.

haaveilija

Itsekin olen työssäkäyvä Esim airfinlandilla oli paljon lähtöpäiviä, joten pystyy varaamaan miten miten itselle sopii....onhan jokaisella lomapäivät, jotka voi käyttää. Tässä ei ollutkaan kysymys äkkilähdöistä vaan esim kaksi yhden hinnalla matkoista....ja järkevä todellakin hyödyntää alennukset, jos sellaisia on saatavilla haluamaansa kohteeseen.

´työssäkäyvä

Olen oman alani ainoa asiantuntija (ja myös kouluttaja)työyhteissössäni joten koska vaan en lomalle voi lähteä. Toki matkustan lähes kuukausittain jonnekin eli pari päivää viikonlopun yhteyteen käy. Mutta tarjousten perässä hyppääminen ei onnistu, työkalenterin mukaan sovitellaan lomat. Lomaa toki on niin paljon ettei ongelmaa.
Ikäni on jo sellainen (en ole eläkeläinen suinkaan) että on myös vaatimuksia, paljolti myös kokemuksiin perustuvia eli minne tahansa en viitsi lähteä ja \"paketti\" täytyy olla laadukas. Sellaisia löytyy kyllä, halpuus ei ole kriteeri, ei ainakaan ainoa.
Edellinen reissu oli erinomainen kaikilta osin, 5-tähden hotellin viehättävän kaupungin vanhassa keskustassa. Toki hintaa oli mutta matkanjärjestäjän kiintiön kautta sai edullisemmin, ei tarvinnut maksaa 159e/yö, sai halvemmalla.
AirFinalndia en tunne, taitaa olla etupäässä rantalomapuolella.

Citykani

harvoin olen hyödyntänyt sillä en halua päättää matkojeni ajankohdasta kovin varhain, toisaalta niitä äkkilähtöjä on yleensä vain sellaisiin paikkoihin, joissa en itse yleensä käy (=rantakohteet)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat