Ollessasi matkalla,kaipaatko jotain kotimaasta?

Ulpukka

Itse en 0le ikävöivää tyyppiä,olen hotellissa kuin kotonani missä päin maailmaa tahansa.

Viimeksi kaipasin/odotin,että pääsen upottamaan sormeni kukkapenkkien multaan.Se toive on jo toteutunutkin. Nyt odotellaan vain tuloksia.

Kommentit (8)

matkaan

Kotimaasta en kaipaa yhtään mitään, niin huonoon paikkaan en ole ikinä joutunut että kotiin tekee mieli tai kotimaasta jotain mukaansa.
Jos joutuisin olemaan muutamaan kuuakuden ilman mitään lomasta, silloin jo kyllä vaihtelua kaipaisin.

Anja

Turha lähteä matkalle jos kotimaan oloja kaipaa! Lomaan kuuluu olennaisena osana tapojen ja olosuhteiden erilaisuus. Usein tulee väistämättä hauskoja mielleyhtymiä kotimaan tapoihin. Vaikkapa Thaimaan lämpimässä yössä katukahvilassa tilatessasi neljälle gintonicit, kantaa naurava emäntä Mama pöytään pullon giniä, 4 tölkkiä tonicia ja muovimukit! Tunnelmaa riittää ja maistuu taatusti paremmalta kuin mitalla mitatut drinkit kotimaan kuppilassa!

Paavo

Mie kaipaan ainakin omaa eukkoa, kun se on niin mukava ja tekee niin hyvää ruokaa, ja koiriakin tietenkin. Ainakun myö ollaan ulkomailla soittamassa joka jätkä höpöttää hernekeitosta. Mie olen semmoinen mämmihousu, että kaipaan mämmiä.

Tirlittan

Vaikka maailma vetääkin minua puoleensa kuin kukkanen mehiläistä, niin voin todeta että minulla on senverran hyvät kotiolot ja ennenkaikkea hyvät kotijoukot että joitakin asioita kaipaan matkallakin.

Kuten Late ja Paavo, minäkin kaipaan sitä \"karvaista kaveria\"
Jo ensimmäisenä iltana nukkumaan mennessä ajattelen jotta mitä hittoa minä maailmalla ramppaan kun voisin kuorsata omassa sängyssä bulldogi kainalossa.

Himosaunojana ja viikon puolivälissä alan kaivata myös saunaa, en voisi koskaan elää ulkomailla jos siellä ei olisi mahdollisuutta saunomiseen.

Ja sitten kotimatkalla lentokoneessa alan himoita maitolasillista ja tummaa leipää päällysteenä Hk:n sinistä lenkkiä ja herkkukurkkua.
Nam!

reissuun

Itse kaipaan reissuilla kodin kunnollista suihkua sekä kanssa tuota raanasta tulevaa puhdasta juomakelpoista vettä. Niin, ja kyllä siihen kotoa löytyvälle wc-pöntölle on mukava pitkän reissun jälkeen istahtaa hyvää lukemista seuranaan =)

resande

En kaipaa kotimaasta mitään, mutta kotoa kyllä, jos ei vakimatkakumppani ole mukana. Eli miehelleni soitan kyllä ja lähetän viestejä.
Niin huonossa hotellissa en ole koskaan ollut, etteikö kunnollista peseytymismahdollisuutta olisi. Edellinen hotelli 5-tähteä, upea iso kylppäri, amme + suihku.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat