Mitä on tapahtunut Hispanialle?

Viivi

Perunut kaikki matkansa.
http://www.hispania.fi/

Sivut

Kommentit (16)

maijki

Harmi,Hispanian Azorin matkaa tässä suunnittelimme ensi kevääksi - hinta-laatusuhde on käyneiden mukaan ollut todella ok. Mikä yhtiö tilalle? Vai alanko rakentamaan omatoimimatkaa Lissabonin kautta, paikallislennot viime lokakuussa olivat vain muutaman kymmennen euroa. Suosituksia?

-Matkailija

Meillä oli varattuna matka kesäkuussa ja lähdetään nyt omatoimimatkalle (Aurinkomatkkoilta saa rahat takaisin, kun matkat on peruttu). On kuitenkin ollut mielessä tuo kohde, niin nyt sitten halutaan sinne mennä.

Lentoajat vähän pitempiä välilaskun vuoksi, mutta TAPilla on aina ollut hyvä palvelu eli ei harmita. Takaisintullessa on puolipäivää aikaa käydä Lissabonissa, niin tulee käytyä sielläkin samalla kertaa.

ofinlandes

Azorien autonomisen hallinnon omistama lentoyhtiö SATA on varsin luotettava. Minulla on yhtiöstä viiden peräkkäisen vuoden kokemus. Yhtiöllä on yksinoikeus Azoreiden sisäisiin lentoihin ja lentoihin Azoreiden ja Manner-Portugalin välillä. TAP lentää Lissabonista Ponta Delgadaan yhteistyössä SATA:n kanssa code sharing -pohjalta.

SATA:n lentokohteet ympäri maailmaa ilmenevät yhtiön kotisivuilta, www.sata.pt.

omatoimireissaaja

Mitä tuo edellinen viesti liittyy Hispanian konkkaan? Ei mitään, asiakkaat saavat ehkä rahansa takaisin, ainakin AM:n asiakkaat.

Late

Oletko muka omatoimireissaaja? En usko sillä muuten olisit kyllä käsittänyt, että siinä oli asiansa tuntevan henkilön vihjeet omatoimireissaajalle tässä tilanteessa.

Kiitos sinulle ofinlandes!

omatoimimatkaaja

Tottakait pääse muuta kautta mutta nyt on kyse siitä että Hispania lopettaa toimintansa eikä Suomesta pääse suoraan azoreille, peruuntuu vissiin AM:n matkat myös koska kone ei tule täyteen.

Huoh

Nyt on kyse siitä että jos ei pääse Hispanjalla niin onneksi joku tietää millä pääsee. Oflanders kertoi sen, joten mitä ihmettä oikein vikiset?

finsk

vaikuttaa sekavalta koko juttu. En jaksanut kokonaan lukea tekstiä, ei intressiäkään, kun en ole ikinä edes harkinnut Hispania matkaa.Olisko jotain samaa kuin erään suomalasien matkatoimiston jutussa vuosia sitten?

ofinlandes

Oli Hispanian ongelmien syy mikä hyvänsä, niin yhtiön toiminta Azoreilla on ollut moitteetonta. Hispania on tuonut valmismatkoillaan tuhansia suomalaisia Azoreille vuodesta 2005 lähtien. Palvelu kohteessa on saanut voittopuolisesti kiitosta. Olen itse tavannut näistä matkailijoista kymmenia vuodesta 2007 alkaen täällä Ponta Delgadassa.

luin...

Lehtitietojen mukaan firma ottaa yhteyttä matkoja ostaneihin, järjestyksessä ensin niihin joiden matka on lähipäivinä. Suuri joukko asiakkaita jää tietysti ilman reissua, ja jos firmalla ei ole \"katetta\", jää rahatkin saamatta.

matkalainen

Alalla tapahtuu kehitystä, asiakkaat matkustavat omatoimisesti, lentoja ja hotelleja on saatavana. Eli tästä on kyse. palstalla on kovasti taitettu peistä tuosta asiasta, puolesta ja vastaan. Itse olen puolesta eli en tarvitse kovinkaan usein mitään matkanjärjestäjää, en ainakaan espanajlaista tai muuta \"eksoottista\". Niillä on sellaiset kytkennät ettei toiminta ole kovinkaan vakaata, Hispania on siitä hyvä esimerkki.
Kun katsoo jo suurten toimijoiden nettisivuja, valmsimatkojen kohdevalikoima on huimasti supistunut jokaisella. Esimerkiksi Sardiniaa en löydä keneltäkään pakettimatkana, Portugaliin on tullut supistusta jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat