Kaupunkilomat/kiertomatkat Euroopassa

resande

Löytyykö kultturellia , kaupunkilomista kiinnostunutta naishenkilöä toveriksi muutaman päivän lomille?
Olen hetero, naishenkilö, ja kaveriksi sopii samanlainen naisimmeinen, ikä 40 vee ja siitä ylöspäin.
Toukokuussa jo seuraava reissu varattuna, muut vielä ajatuksen asteella.
Asuinpaikkani on pääkaupunki joten pääkaupunkiseutulainen olisi paras kaveri, voitaisiin tavata ennen matkoja ja jutella hieman lisää.

Kommentit (9)

Matkaaja

Hei resande,
Olen kiinnostunut reissaamaan sekä Euroopassa että kaukomailla. Lähdössä seuraavalle matkalle helatorstaina. Asun Helsingissä. Onko sinulla mailiosoitetta kontaktin luomiseen?

resande

Olen lähdössä helatorstaina matkaan, eli se reissu on nyt hoidettu ja muutama päivä enää lähtöön.
Joko olet matkasi osatanut ja jos niin minne?
Minulla on sellainen sähköåostiosoite etten voi sitä tänne laittaa.
Mihin suuntaan ole lähdössä?

resande

Lisään vielä että matkustan mielelläni Euroopassa eli sekä kaupunkeihin että myös kiertomatkolle, jotka ovat todella antoisia kun valitsee mielenkiintoisen maan.
Se matka jolle nyt lähden näyttäisi olevan jo loppuunmyyty. Seuraavaa reissus mietin, mutta myös mieheni kanssa menen jonnekin, aina ei loma-ajat käy yksiin.

Matkaaja

Olin Brysselissä. En ole innostunut järjestetyistä kiertomatkoista enkä halua istua bussissa montaa tuntia reissaten paikasta toiseen ja pysähtyen vain muutamaksi tunniksi aina jonnekin. Mielummin käyn omatoimisesti muutamassa paikassa oman kiinnostuksen mukaan joko junalla tai bussilla.
Heinäkuussaa olisi kiva käydä jossakin Euroopassa.

matkaillut

Matkaajaa valistaisin sen verran että löytyy myös kiertomatkoja joissa majoitus on yhdessä kaupungissa ja käydään retkillä ympäristössä. Sellaisesta on kokemusta mutta mieluiten sellaisille tietysti muuna aikana kuin keskellä kesää. Myös monessa kaupungissa on tukahduttavan kuumaa kesällä, heinäkuussa. Silloin toki saa hotelleja halvemmalla kun ihmiset eivät tule silloin lomailemaan niin herkästi.
En ole ollut ikinä sellaisella matkalla jossa vain piipahdetaan jossain (15-20 min) ja jatketaan matkaan.
Tietysti jos terveys rajoittaa, ei kierrot ole ihanteellisia.

kiertelijä

Hei!
Minä myös pidän itsenäisesti käydä katselemassa nähtävyyksiä tai korkeintaan paikan päällä joku hop on hop off puolen päivän retki..

Olen almost 40 vee ja kiinnostunut menemään heinäkuun loppu puolella Barcelonaa viikoksi...siellä olisi sopivasti rantalomailua ja nähtävyyksiä...oletko jo tehnyt minkälaisia päätöksiä?

aloittaja

Nyt olen menossa rantalomalle, kesäkuumalla ei oikein iso kaupunki ainakaan kiinnosta.Muina ajankohtina on kaupunkilomat paikallaan, perheenjäsenilläkin syksypuolella mahis tulla mukaan.

aloittaja

Matkaseura on järjestyksessä. Kroatiassa on liian kuumaa, se olisi ok aiemmin keväällä.
Nyt on tuttu paikka eräässä toisessa maassa, rantalomantapainen ja sen jälkeen sitten kotimaassa ja naapurimassa, lännessä.
Kaupunkilomia sitten syksymmällä, puolisolla mahdollisuus mukaan silloin. kaupunkilomia teen lähes kuukausittain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat