Lentosukat

Tirlittan

Vaikka en lennäkään kaukolentoja niin siitä huolimatta käytän lyhyilläkin lennoilla Instrusta ostettuja lentosukkia.
Ensin sivelen jalkoihin laskimoita elvyttävää viininlehtivoidetta ja päälle vedän lentosukat.

Kaupunkilomilla, kun olen pitkän päivän jalkojen päällä teen aamuisin saman tempun.
Käytättekö te lentosukkia?

Kommentit (11)

mummeli

Minä olen käyttänyt lentosukkia, en tiedä auttaako ne yksistään, vaiko pillerien kanssa yhdessä.

Käytän myös aspiriiniäkin pitkillä lennoilla, otan pillerin jo ennen lähtöä ja matkan aikana.

Ennen näitä toimenpiteitä, sääret oli kuin tukit, kun päästiin perille, vaikka kävelin ja \'jumppasin\' jalkoja koneessa vähän väliä.
Nyt on ollut kaikki ihan ok.

Voi Valtteri

Ensin vedän pohkeisiin paksun voikerroksen ja sitten vanhanaikaset pässinpökkimät.
Ja jopa rupes Lyyti kirijottammaan, ku sai oikian osotteen.

kevytlevite

Kiitokset Valtterille osaavasta neuvosta.Joudun kuitenkin ihmettelemään tuota voita,eikös kasvisrasvat ole terveellisempiä ?
Toinen kummaksuttava asia, eikös noin paksut selluliittijalat anna riittävän suojan ilman teholääkitystä.
On myöskin ollut kiva huomata,miten tehokkaasti Tirlittanin aloitukset vetää ihailijoita.

Tuohon mummelin vastaukseen pieni suosituslisä.
Aspiriini kuuri kannattaa aloittaa 3 vrk ennakkoon,niin ehtii vaikuttaa positiivisesti.
Tohtorin suositus joka ilmeisesti toimii muillakin

mummeli

Mitä kevytlevike tarkoittaa tällä ?
On myöskin ollut kiva huomata,miten tehokkaasti Tirlittanin aloitukset vetää ihailijoita.

Minä en ole kenenkään ihailija, mutta vastaan, jos kysytään jotain, mihin voin vastata.

vastaaja

Lennolle laitan joskus lentosukkahousut, käytän näet hametta, olen nainen. Ne lyhyet lentosukat ovat paksut eli liian lämpimät.
Niitä saa Stockalta, siis molempia. Instru on varmaan sama kuin Instrumentarium - sinne ei ole tarvinnut mennä kun muualta saa samoja merkkejä ja myös muita koko joukon, ei muuta kuin valitset.

Iiris

Nuo lentosukkahousut voisivat olla hyvät minullekin. En pysty käyttämään lentosukkia, kun ne inhottavasti puristavat yläreunastaan eli siitä polven alta. Olen kokeillut monia erilaisia ja kaikissa sama vika. Sukkahousuissa paine on varmaan tasaisempi?

Ulpukka

Ehdottomasti lentosukat sekä pitkille, että lyhyemmille lennoille.Lisäksi jalkajumppaa säännöllisin väliajoin koko lennon ajan.
En ole saanut laskimotukoksia kertaakaan, ehkä saan kiittää juuri lentosukkia,sekä buranaa sen lisäksi.

-maija

Lentopolvisukkia on erilaisia. Kaikki eivät purista. En missään tapauksessa pitäisi puristavia.
Kun etsii ja sovittaa, löytää sopivat sukat tai sukkahousut.

Eukko 54 vee

Kaikenlaiset tukisukat estävät turvotusta (veritulppia tietysti myös) ja tukevat jalkaa, eli mainiot myös kaupunkikävelyillä ja seisoskelujuhlissa! Jalat väsyvät paljon vähemmän. Kokeilkaapa, nuoretkin! Tukisukkaidea muuten on rantautumassa urheiluunkin...

Nykyään saa paksuja ja lämpimiä, mutta myös ohuita ja upeita, juhlasukkahousun näköisiä. Tukea on ainakin kolmea eri vahvuutta. Ei kannata mennä kalliiseen erikoisliikkeeseen, tavarataloista saa 5-15 eurolla.

Lennolla ja hameen kanssa pidän sukkahousuja, pitkisten ja caprien kanssa polvisukkia.

Ne muuten myös muotoilevat, silottavat (polvi)rypyt ja painavat suonikohjut näkymättömiin, joten niissä sääriä kehtaa näyttää vaikka lyhyessä hameessa!

Viime reissulla mieskin ihastui omiinsa. Vähensi kuulemma hiukan myös shoppailupäivien kärsimyksiä...

zejus

Lentosukat ovat aivan ehdottomat! Vaikka itse lento olisi lyhytkin, vaikkapa vain kolme tuntia, saattaa päivälle tulla mittaa. Varsinkin jos lentokentälle on muutaman tunnin ajomatka. On vaan itselle ihan rutiinijuttu, että lentosukat ja lentomatka kuuluu yhteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat