Mallorca, toukokuu, omatoimimatka

Riinuski

Heips!
Täällä 50+ nainen vailla matkaseuraa.
Ryanair lentää Tampereelta torstaisin edullisesti Mallorcalle.
Voitais liikkua yhdessä tai erikseen - ihan miten vain kunhan saataisiin majoituskuluja jaettua.

Kiinnostaako?

Kommentit (6)

AH

Juuri ehdotin s-postilla ystävättärelle Mallorcan äkkilähtöä (edullisimmillaan alle 400,-/vko). Ryanairin lento oli tosiaan edullinen, 111,- suora lento! Ellei ystävättäreni ole lähdössä, olisin kiinnostunut. Olen aika paljon matkustellut 6-kymppinen, naimisissa, eläkkeellä. Haen Mallorcalta lämpöä (hellettähän siellä ei vielä ole), kuljeskelua kaupungeissa ja kylissä, historiaa, bussiretkiä ympäristöön etc.

Riinuski

Hei, AH!
Palaile asiaan, jos ystävättäresi ei innostu asiasta.
Itse haen rauhallista lomaa, yöelämä ei jaksa kiinnostaa. Patikoin myös mielelläni. Ja istuskelen ja ihmettelen :).

-sari

Olen 46-v nainen ja toukokuun aluksi katsellut matkaa Ryanin kautta Malagaan. Mallorca kävisi yhtä hyvin. Hotelli tulisi edulliseksi kun matkan saisi kulut puoliksi. Itse olen Helsingistä, joten kentälle autolla. Onko sinulla meiliä jos vielä seuraa olet vailla.
-sari

AH

Hei Riinuski!
Kaverini lähtee toukokuussa kanssani lomailemaan, tosin halusi kohteeksi Kreetan. Lähden sinnekin mielelläni, koska en ole siellä käynyt aikaisemmin. Katson sitten vaikkapa syyskuussa uudelleen Mallorcan matkaa. Toivottavasti sinä löydät seuraa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat