Juotavien vieminen lentokoneeseen

Palmasiin

Olemme lähdössä tulevalla viikolla matkalle. Mieltä askarruttaa nämä nesteiden vieminen lentokentälle. Lentoa varten haluaisin ottaa termospullollisen kunnon kahvia kotoa mukaan. Siinähän ei ole alkoholia niin sen varmaan saa ottaa lentokoneeseen? Osaako joku kertoa onnistuuko ns. näkäräisen vienti limupullossa turvatarkastuksessa viattomalla naamalla? Säästäisi kuitenkin jonkun verran rahaa kun olisi näitä omia eväitä.

Kommentit (4)

R-T-T

Nesteitähän voi viedä vain max. 100 millilitran pakkauksissa ja sitten ne kaikki pitää saada mahtumaan noin litran vetoiseen (läpinäkyvään) muovipussiin. Pitäis olla sitten pikkutermari, max. 0.1 litraa vetoisuudeltaan, niin se vois siis onnistua. Ei taida limpsan vientikään onnistua, eikös semmoinen pikkutripkin ole vetoisuudeltaan 0.2 litraa eli liian suuri!!!

Suosittelen tyytymistä koneen omaan tarjoiluun. ;)

Martta

Näkäräisiä saa ostaa lentokentältä, mutta koneessa niitäkään ei sääntöjen mukaan saa nauttia.

Jos haluatte säästää, ottakaa koneeseen mielummin omat voileivät, hedelmät, pähkinät tai muuta ruokaa. Niillekin lentoemot voivat nyrpistää nenäänsä, mutta tuskin kieltävät syömästä.

Säästöä tulee näinkin, sillä lentokoneiden maksulliset ruoat ovat aika hintavia.

unohtui

Ei onnistu juomien vienti koneeseen,ellei ole juuri niin pieni annos kuin säännöt sanovat. Minulla unohtui vajaa vesipullo käsimatkatavaraa. Ensin edes kielsin siellä olevan pulloa,kunnes laukkua avatessani muistin. Niin jäi vesipullo turvatarkastukseen. Turvatarkastuksen jälkeen olen ostanut vesipullon,jonka olen sitten koneeseen vienyt. Mikäli säästöä tavoittelee, niin sitä ei oikein juomien kohdalla ainakaan onnistu tekemään..

Iiris

Ihmetyttää, miksi haluatte viedä omat viinat lennolle? Kahvin ymmärrän,lentokoneissa tarjottava on ihan hirveää litkua.

Kumpikaan ei taida olla mahdollista nykysääntöjen mukaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat