AM:n huono nettipalvelu

Anja

Tässä kevään äkkilähtöä Mallorcalle valitessani ällistyin AM:n huonoista nettisivuista.
Matka-ajankohdat ja hotellit kyllä löytyy, mutta hotellien tiedoista puuttuu kokonaan kartta, eli hotellin sijainti.
Haluan tietää missä osassa saarta ko. hotellialue sijaitsee sekä myös tarkalleen missä hotelli on ko. ranta-alueella tai kaupungissa. Minulle hotellin sijainti on yksi tärkeimmistä kriteereistä matkaa valitessani.
Aikaisemmin AM:n lomaoppaissa oli kunnon kartat sekä todella hyödyllistä tietoa oli mm. etäisyydet kohdealueella, enpä löytänyt netissä niitäkään.
Oli helpottavaa siirtyä kilpailijan toimiville nettisivuille, vertailla hotelleja ja valita matka!

Kommentit (13)

Marjatta

Kohdasta Aurinkomatka kun valitsee alasvetovalikosta kohteen, niin sieltä kyllä kartat löytyvät. Voi olla, että äkkilähtökohdasta ei niihin kaikkiin tietoihin esim. karttoihin pääse suoraan.

ile

Minusta johtavien matkanjärjestäjien nettisivut ovat enemmänkin erilaisia kuin niin että toisella olisi sekavat ja toisella selkeät.

Esim. AM:n ja Finnmatkojen sivut toimivat erilaisella logiikalla ja molempiin tottuu kun hetken käyttää ja molemmissa on paljon hyvää informaatiota.

Esitystapa eri matkanjärjestäjien sivustoilla tuottaa alkuun vähän haastetta kun siirtyy palveluntuottajalta toiselle.

Anja

Joo kiitos neuvoista, löytyyhän sieltä jonkinlaiset kartatkin (ei kuitenkaan Googlen)! Olisi vain pitänyt malttaa kärsivällisesti etsiä, tosin ne ovat kyllä hankalasti täysin erillisessä osiossa.
Ehkä sivusto kannattaisi rakentaa valmismatkaosiossakin yhteneväiseksi paljon käytettyjen kansainvälisten lento-hotelli-sivustojen mukaisesti.
Ehdin eilen jo reklamoidakin asiasta AM:lle:)

Anja

Laitanpa tähän perään kiitosta AM:n asikaspalvelulle. Reklamaatiooni vastattiin ystävällisellä viestillä neuvoen mistä etsimäni tiedot löytyvät. Kiittelivät asiallista (!) vuodatustani ja lupasivat ottaa näkemykseni huomioon sivustonsa kehittämisessä.

Ymmärtävät, että yksikin asiakas (vaikkapa typeräkin!) on tärkeä!

Anjalle

Miten ihmeessä sait sinne yhteyden?
Nettisivuiltahan on poistettu yhteystiedot niin että sinne voi ottaa yhteyttä vain jos on olemassa jo varattu matka ja sen varausnumero???

Jaana K

Pitäisiköhän sinun tutkia heidän nettisivujaan hieman tarkemmin... Yhteystiedot löytyvät etusivun alareunasta.. löytyy sähköpostiosoite, puhelinnumero, yhteydenottolomake sekä toimistokohtaiset yhteystiedot. Niin ja osoitekin, jos haluat heittää kirjeellä. Mitä muita yhteystietoja vielä voit noiden lisäksi kaivata?!

Itse olen asioinut heidän kanssaan sähköpostitse tai tuon lomakkeen kautta ja hyvin nopeasti on aina vastaus tullut.

asiakas

Olen ilmoittanut eräälle matkanjärjestäjälle, ei ollut Am, nettisivujensa virheestä. Kiittivät huomautuksesta ja korjasivat aika pian asian.

lomaile välillä

Minä sanoin kauppiaalle (ei AM) että kerma loppuu hyllystä. Haki heti kylmähuoneesta uutta.

Aiotko koko päivän heitellä noita tyhjiä välilausekkeita.Eiköhän tässä kevennykset jo riitä

piirulautaa

AM-ryhmän sivusto on tämän saman porukan ylläpitämä,joka hoitaa PA_sivuja sekä tätä Sanomatalon että myöskin roskalehtiAllerin suomi24

Henkilökunta Auringomatkoilla ei voi mitään sille että touhu on takoperoinen ja ruotsinmurteinen.

elämän realiteetti

Se on valitettavaa. Nykyään kuitenkin monet asiat hoidetaan, tai pyritään hoitamaan netin kautta.
Vanhat jäärät johtajat ei ymmärrä tätä asiaa.
Sitkeästi vaan entisajan malliin.

Mutta ne jotka seurasivat Aurinkomatkojen sivuston alasajoa saattoivat tuntea katkeruutta samoinkuin yhtiön henkilökunta. Nythän monet heistä on saanut, saamassa lopputilin.

Uudet yrittäjät on oivaltaneet tämän. Asiakas-sivut pyörii kuin unelma,ei siellä irvistellä
asiakkaille.Kun verkko on vielä jokin muu kuin Teliasonera niin asiat on kunnossa ja ihmiset tyytyväisiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat