Kilpailuja pukkaa/voittaako joku joskus jotain

virkamiesnainen

Taas tuli, tällä kertaa Finnmatkojen kilpailu sähköpostiin. Sinänsä hauska, mutta ei voittoa taaskaan. Siis onko joku joskus voittanut jotain? Edes jotain pientä. Vai olisiko vain mainoskikka tämäkin.

Kommentit (6)

Orm Onnekas

Älä toki masennu huonosta tuurista. Käyhän joku päivä torilla, siellä myydään arpoja mitkä kaikki sisältävät voiton. Toinen varma mesta on huvipuistojen narunveto,aina tulee jotain.

Voinen kyllä sen verran valistaa että 95% voitoista on arvoltaan alle arvan hinnan.Noita 5% ei ole muistettu arpoihin kirjoittaa voittosakakkeen kohdalle.

Mutta siinä lohdutukset.Mennään kilpailupalkintoihin. Eräs lehtitalo pitää autoa pääpalkintona.Kilpailuun osallistuu kaikki tilaajat reilusta 20 eri julkaisusta.Sekä tietysti eri lipukkeilla osallistuvat. Auto arvotaan noiden reilun 2 miljoonan osallistujan kesken. Sinä että minä kuulumme tuohon 2 miljoonaan.Kyllä joskus osuu kohdalleen.Pidetään peukkuja.

Anita 24 vuotta

Eilen sain tiedon, olen voittanut Italian matkan, muistan että talvella olen ottanut osaa kilpailuun, olin sen jo unohtanut.
Vahinko sinänsä että tämä arpajaismatka menee päällekkäin aikaisemman tilatun matkan kanssa,
joten tämä voitettu matka jää osaltani tekemättä, olen aikaisemmin matkustanut Italiassakin, että paljoa en menetä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat