Mukava mies etsii matkaseuraa äkkilähdöille.

Matkakuumetta

Moro.

Olen 70 luvun taitteessa syntynyt mukava, luotettava, joustava ja huumorintajuinen mies pk seudulta ja olisi suunnitelmana päästä vaikkapa etelän lämpöön äkkilähdöllä. Matkan kohde, kesto ja ajankohta ei merkitsevä. Jopa Euroopan kaupunki kohteet kiinnostavat.

Uusio sinkkuna olemisen haittoihin kuuluu matkaseuran puuttuminen. Kavereilla perheet ja työelämän paine sellainen ettei heistäkään matkaseuraa löydy. Olisitko sinä kiinostunut lähtemään mukaan kämppikseksi ja vaikka seuraksi kahvilaan johonkin kivaan kohteeseen. Reissussa on vaan mukavampi kaksin kun voi vaihtaa ajatuksia kiinostavista kohteista jne. Toki voi kulkea yksinkin mutta uskon että molempia kiinostavia yhteisiäkin kohteita löytyy.

Olen savuton ja alko ei todellakaan ole ongelma. Haen leppoisaa fiilistä ja uusia kokemuksia. Laita mailia jos kiinnostaa. polkabilly (at) live.com

Kommentit (1)

kiertelijä

Tervehdys!

Vieläkö vailla matkaseuraa? Olen lähellä 40 oleva nainen ja olisi mukava saada juttukaveri mukaan matkalle.
Haluaisin tehdä viikon reissun Barcelonaan jossa olisi mielestäni sopivasti sekä nähtävyyksiä tarjolla että myös rantalomailua:)
Oletko jo saanut matkallesi seuraa ja mitkä ovat suunnitelmasi? Niin ja minulle sopiva ajankohta olisi heinäkuun lopulla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat