Löytyykö

matkat mielessä

Kulttuuri-ihmisiä mahdolliseksi matkakumppaniksi joko kaupunkilomalle tai kiertomatkalle Euroopassa?
Asuinpaikkani on Helsinki, olen hetero ja varattu.
Olen paljon matkustellut.

Sivut

Kommentit (23)

aloittaja

Olen Helsingistä, mitään määrättyä aikaa ei ole, joko syksypuoli tai keskikesä myös mahdollinen.
Lentäen olen tottunut matkustamaan, kiertomaktkoja on myös sellaisia joilla on valmis ohjelma, liikutaan esim. 5 vrk ryhmänä. Joku Baltian kierto myös kiinnostaa, se on yleensä sitten bussilla ja aika 4-5 vrk:tta. Baltiassa on paljon nähtävää - en lue tähöän Viroa välttämättä - siitä ei moni tiedä. Vain Liettuassa olen käynyt useamman kerran, sitä maata tunnen.
Olen hetero, mieheni ei aina pääse samaan aikaan matkalle.

virkamiesnainen

Ei ollut tarkoitus tuottaa kenellekään mielipahaa tarjoamalla edullista matkaa. Anteeksi jos niin on tapahtunut.
Luulisin että näillä matkoilla olisi mahdollisuus myös aloittajan toivomaan kulttuuriin.
Firma ei todellakaan ole huoltoasema. Sen voi helposti tarkistaa netistä.

aloittaja

Tarkoitan kyllä naispuolista seuraa matkalle, ei ole edes tullut mieleen että tämä olisi jokin seuranhakupalsta. Olen aviossa mutta aina kun matkakuume yllättää, ei puoliso tai kukaan lähipiirin tuttava voi lähteä mukaan.
Viisastun enkä kysele enää täällä, jokaista pientä yksityiskohtaa ei halua myöskään aloituksessa selostaa.

aloittaja

Tuohon moitteeseen miksen laita sähköpostiosoitettani, on selkeä syy. Minulla on vain osoitteita tyyliin etunimi.sukunimi eli hu....han nyt sellaisen tänne laittaa.
Jotain on myös syytä tietää ennenkuin kellekään kirjoittelee eli onko kyse miehestä vai naisesta, koska täällä näyttää olevan myös seuranhakijoita toisenlaisessa mielessä. Sellaisesta ei ole kohdallani kyse.
Onko tuo moittija edes minnekään lähdössä, sitä epäilen?

virkamiesnainen

sellainen sähköpostiosoite minullakin on käytössä ainakin toistaiseksi. Jos niitä avaa useampia, ei muista kuitenkaan niitä tarkkailla.

äly hoj

EEvukkaisella on sähköpostiosoite, eikö olisi parempi kysyä häneltä suoraan.Jos seurantarve on tärkeä, niin luulisi muistavan sähköpostin katsoa, eri asia jos vain lämpimikseen kyselee.
Ainakin minä keskustelisin suoraan henk koht. kuin yleisesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat